לימסול דירות למכירה – השקעה בעיר השנייה בגודלה בקפריסין

חושבים להתחיל להשקיע את החסכונות שלכם בענף הנדל"ן? בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם – לימסול דירות למכירה. מעבר לכך, נגע במסלולי ההשקעה האטרקטיבים ביותר שיש לקפריסין להציע, נמנה את כל היתרונות בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא בשוק הקפריסאי ונשווה בין השוק המקומי בישראל לבין השוק השכן שמצליח למשוך לא מעט משקיעים מרחבי העולם. אז רגע לפני שאתם בוחרים את ההשקעה הבאה שלכם, כדאי שתפנו מספר דקות ותקראו את הפסקאות הבאות. 

 

הכירו את השוק המקומי – החסרונות בשוק הנדל"ן הישראלי שגורמים לרבים להשקיע את כספם מעבר לים

בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים לוותר על רכישת נכסים בשוק המקומי לטובת השקעות מעבר לים. לפני שנכיר את היתרונות הגדולים הקיימים בשוק הקפריסאי, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן רבים בוחרים לוותר על השוק המקומי. מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים, מה שכולל מספר חסרונות משמעותיים. ראשית, מחירי הדיור גבוהים. כמה גבוהים? מחיר דירה ממוצעת בת 4 חדרים חצה את רף 1.8 מיליון שקלים, מה שהופך את ההשקעות בישראל לפחות נגישות עבור המשקיע הממוצע. שנית, לאחר שנים ארוכות של עליות חדות, נדמה כי פוטנציאל המשך העליות בישראל נמוך בהשוואה לשווקי נדל"ן רבים אחרים בעולם, שעלו הרבה פחות בעשורים האחרונים. שלישית, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים. המחירים הגבוהים שחקו אט אט את אחוזי התשואה שנעים כיום בין 2% ל 5% בלבד. 

למה דווקא בקפריסין? הכירו את כל היתרונות שיש ללימסול להציע

אז אם לא בישראל, למה דווקא בנדל"ן בשוק הקפריסאי? ישנן לא מעט סיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים דווקא בקפריסין. בשורות הבאות נגע בכמה מהיתרונות הבולטים ביותר שגרמו לרבים לסמן את האי כפנינה נדל"נית בעלת פוטנציאל רווח משמעותי.

 

בין כלל היתרונות של דירות למכירה בלימסול:

  • לימסול נחשבת לעיר מתויירת מאוד בגין מרכז סחר גדול, מגוון מקומות תעסוקה ומטרופולין תוסס

העובדה כי לימסול דירות למכירה מאפשרת לרבים לרכוש נכסים בקרבת חופים מרהיבים ולצד מגוון רחב של מקומות תעסוקה מבטיחה כי הביקוש למגורים באזור יהיה קשיח במיוחד. כמו כן, נתוניה של העיר מושכים תיירים רבים לשטחה. כמות התיירים שמבקרים במחוזותיה השונים גדולה פי 3 ממספר תושביה. העיר כוללת כ 240,000 תושבים ומארחת קרוב ל 750,000 תיירים מידי שנה. התיירים הרבים כוללים מבטיחים עליות מחירי דיור ושכירות באזור, מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי עבור הבוחרים בלימסול דירות למכירה.

  • מחירי הדיור בעיר נמוכים ומאפשרים גם למשקיעים הקטנים מגוון רחב של אפשרויות השקעה

בשונה ממחירי הדיור בישראל, מחירי לימסול דירות למכירה לא הספיקו להרקיע שחקים. נכון לכתיבת שורות אלה משקיעים רבים רוכשים נכסים החל מ 550,000 שקלים לדירות קטנות ועד כ 1,200,000 שקלים לדירות גדולות ויוקרתיות. מחירים אלה פותחים בפני משקיעים רבים עם הון עצמי מוגבל את האפשרות לרכוש דירה חדשה, משופצת ואף מרוהטת בפריים לוקיישן במחיר נמוך מדירת חדר באזורים פריפריאליים בישראל.

  • אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בעיר גבוהים במיוחד

משקיעים הבוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בלימסול דירות למכירה נהנים מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים בעיר נע בין 6% ל 12% מידי שנה. חשוב להדגיש כי אחוזי תשואה אלה שייכים להשכרות ארוכות טווח. משקיעים רבים בוחרים להשכיר את הנכסים שלהם לתיירים לטווחי זמן קצרים ובכך מצליחים להגדיל באופן ניכר את אחוזי התשואה השנתיים. לשם ההשוואה, אחוזי התשואה הממוצעים בישראל עומדים על 2% עד 5% לכל היותר.

  • מחירי הדיור בעיר צפויים להמשיך לעלות גם בשנים הבאות

מחירי דירות בלימסול למכירה נמצאים במגמת עלייה יציבה וצפויים להמשיך בה גם בשנים הבאות. בשנה החולפת מחירי הדיור בעיר זינקו ביותר מ 13%. חוששים שפיספסתם את הרכבת? אין כל סיבה לחששכם. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם סבורים כי המחירים ימשיכו לעלות בקצב דומה גם בשנים הבאות. ישנן לא מעט סיבות להערכות אלה. העיקריות שבהן: הממשל המקומי תומך בציבור המשקיעים הזרים ומושך רבים מידי שנה. נתון זה מגדיל את הביקושים ומביא לעליית מחירים. כמו כן, חשוב לדעת כי מחירי הדיור בקפריסין התרסקו בשלהי שנת 2008, בעת המשבר הכלכלי שפקד את מרבית מדינות העולם. מאז ועד היום מחירי הדיור באזור התאוששו בקצב איטי והמחירים עדיין לא חזרו לערב פרוץ המשבר. במילים אחרות, עליות המחירים רק החלו את מהלכן.

 

חברה באיחוד האירופי – מעצמה כלכלית עם מטבע יציב מאפשרת למשקיעים לישון בשקט

בשנת 2013 קפריסין חברה למספר מדינות הנכללות תחת האיחוד האירופי. נתון זה מבטיח למשקיעים מכל רחבי העולם חוסן כלכלי ושימוש במטבע יציב, מטבע האירו. רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו ולרכוש לימסול דירות למכירה? רגע לפני שנציג בפניכם את כל מסלולי ההשקעה הקיימים בעיר, חשוב שתכירו את מדרגות מס הרכישה בעיר בפרט ובכל קפריסין בכלל. מס הרכישה בלימסול דירות למכירה נחשב לנוח במיוחד ומאפשר למשקיעים רבים לחסוך עשרות אלפי שקלים על סעיף המיסים בלבד. כמה תשלמו? הנה לכם כל הנתונים:

 

מדרגות מס הרכישה שכדאי שתכירו – נמוך משמעותית ממס הרכישה בישראל

רוכשים דירה עד 85,430 יורו? תידרשו לשלם 3% מס רכישה בלבד. בוחרים בדירות יקרות יותר? עד עלות של 170,860 יורו תוכלו לשלם 5% מס רכישה ואם תבחרו בדירות יוקרה יקרות יותר, תאלצו לשלם 8% מס. לשם השוואה, בישראל המשקיעים משלמים 8% מס באופן קבוע ללא כל קשר לעלות הדירה. החלטתם על לימסול דירות למכירה? בשורות הבאות תכירו את כל אפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר בעיר.

 

מגוון מסלולי השקעה בלימסול

משקיעי נדל"ן רבים שמגיעים לבחור בלימסול, בוחרים באפיקי השקעה שונים. חשוב להדגיש כי מעבר להבדלים הטכניים בין המסלולים, קיימים הבדלים מהותיים הכוללים רמות סיכון שונות וכן רמות השקעה שונות. רגע לפני שאתם בוחרים לימסול דירות למכירה, כדאי שתכירו את המסלולים הבחירים ביותר בעיר.

 

מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בלימסול:

  • נדל"ן מניב למגורים

משקיעים רבים בוחרים לרכוש נכסים ולהשכיר אותם למקומיים באחוזי תשואה גבוהים. כפי שציינו מעלה, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים למקומיים נעים בין 6% ל 12% בכל שנה. אפשרות זו נחשבת לפשוטה ביותר בעלת הסיכון הנמוך ביותר.

  • נדל"ן מניב לתיירות

אפשרות נוספת בה משקיעים רבים בעיר בוחרים היא נדל"ן מניב לתיירים. אפשרות זו כוללת רכישת נכס באזור מתוייר במטרה להשכיר אותו לטווחי זמן קצרים לתיירים. אפשרות זו מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים יותר הנעים בין 10% ל 20%. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי אפשרות זו בעלת סיכון גבוה יותר ומצריכה התעסקות עם שוכרים קצרי מועד.

  • אקזיט הכולל רכישה ומכירה בטווח זמן קצר

האפשרות השלישית היא אפשרות של רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק במטרה למכור אותם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. ברוב המקרים הליך זה מצריך שיפוץ קוסמטי קטן הכולל שיפור מראה הנכס. 

לסיכום, רכישת דירות למכירה בלימסול מבטיחה למשקיעים רבים מכל רחבי העולם חלופה עדיפה להשקעה בשוק המקומי. לימסול מבטיחה למשקיעים בה יתרונות רבים, מחירים נוחים ואחוזי תשואה גבוהים.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין