השקעות נדל"ן בקפריסין

השקעות נדל"ן בקפריסין

קפריסין היוונית נחשבת לאחד היעדים התיירותיים היפים והמומלצים ביותר לטיול, יותר מ2.5 מיליון תיירים מרחבי העולם פוקדים את האי ומגיעים לנופש בקפריסין בכל שנה, ובין היתר כדי להשקיע בנדל"ן בקפריסין.
התיירים מגיעים באופן פרטי או בטיולים מאורגנים בשל סיבות רבות, חופי קפריסין מדורגים במקום הראשון באירופה מבחינת ניקיון מים כבר עשר שנים ברציפות. בנוסף, חופי קפריסין מחזיקים בשלושה שיאי עולם ו 57 דגלים כחולים, הניתנים לחופים השומרים על התקן היסודי של חינוך סביבתי לגבי איכות המים, שירותי בטיחות וניהול סביבתי,ישנם שני רכסי הרים בקפריסין: הרי הטרואאדוס והרי קיריניה, הר האולימפוס בהרי טראודוס הוא הפסגה הגבוהה באי וגובהו 1952 מטר וכולל אתר סקי בחודשי החורף.

קפריסין גילתה לאחרונה את מחסני הגז הטבעי והנפט במי הים ומצב זה יכול לשנות באופן פוטנציאלי את הכלכלה הצומחת של קפריסין, קפריסין ממוקמת בצפון מזרח ים התיכון בין שלוש היבשות: אירופה, אסיה ואפריקה, שטח האי הוא 9,251 קמ"ר עם אורך מרבי של 222 ק"מ ורוחב מרבי של 95 ק"מ, מה שמאפשר לעבור מכל נקודה לאחרת באי תוך פחות משלוש שעות.
הממשלה עובדת על חיזוק מערכת הכלכלה ומשיכת השקעות זרות בתחומים שונים, כולל טכנולוגיה, אנרגיית מתחדשת והשקעות נדל"ן בקפריסין. יתרה מכך, קפריסין ידועה במערכת החינוך המוצלחת והפופולרית שלה, שמושך תלמידים בינלאומיים רבים.

מבחינת פוליטיקה, קפריסין הצטרפה לאיחוד האירופי מאז 2004 ועוברת תהליך של אחדות האי לצורך קידום יציבות וצמיחה. בסך הכל, עתידה של קפריסין מרהיב.
קפריסין (היוונית) נחשבת למדינה הקטנה הכי בטוחה בעולם (מדינות עם פחות מ 5 מיליון תושבים), ובין חמשת המדינות הכי בטוחות בעולם בכלל יחד עם מדינות כמו שוויץ, סינגפור, ספרד ויפן. (לפי מחקר של valuepenguin בשנת 2015), חיי באי כיום קרוב ל 1.2 מיליון תושבים, המדינה קבלה עצמאות מבריטניה ב 16 לאוגוסט בשנת 1960, משנת 1974 קפריסין מחולקת לשתי ישויות יוונית עם שטח 5,916 קמ"ר וטורקית עם שטח 3,335 קמ"ר, קפריסין היוונית שייכת לאיחוד האירופי משנת 2004.

לימסול (Limassol)

היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ונמצאת בחוף הדרום של האי. העיר אינה רק יעד תיירותי פופולרי, אלא גם מרכז עסקי בינלאומי מוביל בקפריסין,העיר לימסול מוכרת כאזור מומלץ להשקעה בנדל"ן בעבור משקיעים זרים
בלימסול ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות שונות.
לעיר יש היסטוריה עשירה שראשיתה בימי קדם, והיא מפורסמת בחופיה היפים, הנוף המרהיב והאפשרויות הרבות לפנייה בתרבות המקומית. אחת מהאטרקציות המובילות בלימסול היא העיר העתיקה ההיסטורית שבה תמצאו מבנים היסטוריים המשמרים את מורשתה העתיקה, כמו טירת לימסול והמוזיאון הארכיאולוגי של לימסול. העיר העתיקה מתהדרת במסעדות מגוונות ובתי קפה, מה שהופך אותה למקום מבוקש לתיירים.
לימסול ידועה גם בחופים המדהימים שלה, ליידי'ס מייל ביץ' הוא אחד מהחופים הפופולריים בעיר, כאשר הוא מפורסם בחוף הזהב הארוך שלו ומים צלולים. החופים המובילים בעיר בזמן הקיץ ובהתאם חופי הים מאובזרים היטב במלתחות, ברים ובתי קפה, אבל יש כאלה גם פחות צפופים בקצוות העיר. לימסול מתהדרת גם מרינה חדשה המיועדת ליאכטות העוגנות באי.

בנוסף, בלימסול מתקיימים מספר פסטיבלים ואירועים לאורך השנה, כולל פסטיבל היין של לימסול, קרנבל לימסול ופסטיבל הבירה של לימסול. אירועים אלו שמים את התרבות המקומית במרכז ומציינים את האווירה תוססת בעיר, הן למקומיים והן לתיירים.
לימסול היא עיר דינמית ומרהיבה שמציעה שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. העיר מספקת חוויית טיול מרתקת זהו יעד נהדר עבור אלה המחפשים לחקור את ההיסטוריה והתרבות של קפריסין, וליהנות מהחופים המושלמים והאווירה החמימה שבה.
כדי לבקר בלימסול נהוג לטוס ללרנקה, שם נמצא שדה התעופה הבינלאומי של קפריסין, או לפאפוס.
זמן הנסיעה מלרנקה או מפאפוס ללימסול דומה, כ- 40 עד 50 דקות ברכב או כשעה וחצי בתחבורה ציבורית.

לרנקה (Larnaca)

היא העיר השלישית בגודלה בקפריסין לאחר ניקוסיה ולימסול. העיר ממוקמת בחוף הדרום של האי והיא יעד תיירותי מרכזי. העיר מפורסמת בחופיה המרהיבים, הנוף המרשים והאקלים החם שבה, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לתיירים, בשנים האחרונות התעוררה תנופת בנייה של דירות בעיר לרנקה.

לרנקה, אחת הערים המתויירות בקפריסין ובצדק. עם טיסה של 45 דקות בלבד מישראל, רצועת חוף ארוכה, מסעדות מעולות, בתי קפה בסטייל, מלונות מקסימים וחיי לילה שוקקים, אין סיבה שלא לעלות על טיסה ללרנקה ולהנות מאחת החופשות הקרובות והמשתלמות ביותר.
לרנקה היא אחת הערים העתיקות בקפריסין, יש בה ממצאים עתיקים מהמאה ה13 לפנה"ס. השילוב של הישן והחדש, עם הסמטאות הציוריות והטברנות המדהימות, אגמי המלח הטבעיים וטיילת החוף עם הדקלים, הופכים את העיר לרנקה למטייל לאחד היעדים הכי מומלצים בקפריסין.
הטיילת של לרנקה היא אחד האיזורים הפופולריים בעיר. טיילת דקלים ארוכה שתראו בה הרבה אנשים עושים הליכות, ריצות וסתם מטיילים להנאתם. לאורכה של הטיילת תמצאו מבחר גדול של מסעדות, בתי קפה וטברנות. כמובן שלאורכה של הטיילת נמצא חוף הים של לרנקה בו תוכלו להנות מבטן גב ושחיה בים.
בנוסף ליופי הטבעי ולאטרקציות ההיסטוריות שלה, לרנקה ידועה גם בחיי הלילה התוססים שלה. העיר היא ביתם של מגוון ברים ומועדונים המתאימים לכל הטעמים, הגילאים וההעדפות, החל מטרקלינים נינוחים על חוף הים ועד למועדוני לילה.

פאפוס(Paphos)

פאפוס זוהי העיר עם אחד ממרכזי התיירות בקפריסין, הידועה בחופים היפים, ציוני דרך היסטוריים וחיי לילה תוססים. לפי המיתולוגיה היוונית, פאפוס הוא המקום המסורתי שבו נולדה אפרודיטה, אלת האהבה, העיר פאפוס נחשבת לבחירה משתלמת בעבור השקעות בנכסי נדל"ן למגורים.
רצועת החוף בעיר פאפוס היא ארוכה ונפרשת על מספר רב של ק"מ. יש לשים לב לחופים שהם מוכרזים לשחיה, ונמצא באיזור סוכת מציל. בכל החופים ניתן לשכור מיטת שיזוף או שמשיה במחיר נח יחסית.כל החופים נמצאים בסמוך לטיילת המדהימה לאורך החוף, וניתן להחליט באופן ספונטני היכן לרדת על פי כמות האנשים ונראות המקום. צריך לדעת שהחופים שם טיפה שונים מהארץ, היות ומרביתם הם מפרצים סלעיים.עיר חוף המוכרת ביותר בקפריסין, ממוקם בדרום-מערב האי.

העיר מתחלקת לשני אזורים עיקריים:
העיר העתיקה והאזור התיירותי החוף. עיר העתיקה משמשת כביתה של אתרים היסטוריים רבים ובקרבתה נמצא הפארק הארכיאולוגי, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וגם אתרי קבורה עתיקים. אזור הנופש התיירותי של פאפוס ממוקם על החוף והוא ביתם של מלונות יוקרה, ברים ומסעדות רבים, והוא ידוע בעיקר באווירה התוססת והמרעננת, עם שפע אפשרויות בילוי למבקרים בכל הגילאים.
בנוסף למשמעות ההיסטורית שלה, העיר מספקת שילוב מצוין של פעילויות וחוויות שונות ואפשר למצוא בה פארקי מים גדולים לכל המשפחה, מלונות מפנקים בסגנון "הכל כלול", מסעדות וטברנות אותנטיות וחופים יפים עם מים צלולים בצבע טורקיז המושלמים לשחייה, צלילה וספורט ימי.
כמו כן, פאפוס מציעה אטרקציות נוספות כמו גן חיות, לונה פארק, טיולי שייט וסיורים לכפרים. במידה ואתם מגיעים בחורף, ניתן לבקר בהרי הטרודוס המושלגים (הנמצאים במרחק של כשעה נסיעה) ואף להנות מאתר סקי קטן.

שוק נדל"ן תוסס 

שוק הנדל”ן בקפריסין נמצא בשנים האחרונות בצמיחה משמעותית, מה שהופך אותו ליעד אטרקטיבי למשקיעי נדל”ן. ממוקם במזרח הים התיכון, קפריסין מתגאה באקלים נוח, חופים מדהימים ומורשת תרבותית עשירה. גורמים אלו, בשילוב כלכלה יציבה ומשטר מס נוח, תרמו לביקוש הגובר לנכסים באזור זה.
ישנם תיירים מרחבי העולם המבקרים ותורמים לפוטנציאל של שוק השכירות לבעלי נכסים.
השקעות נדל"ן בקפריסין מספקת הזדמנות לאנשים המעוניינים לגוון את תיק השקעות הנדלן שלהם או להקים בית שני. עם מגוון אפשרויות זמינות, כמו בתים למכירה בקפריסין היוונית ודירות למכירה בקפריסין היוונית, משקיעים יכולים למצוא נכסים המתאימים להעדפות ולמטרות הפיננסיות שלהם. האקלים בקפריסין הוא נוח, וכולל קיץ חם ויבש וגשמים קלים בחורף. ישנם כ-300 ימי שמש בשנה. הטמפרטורה מגיעה בחודשים יולי ואוגוסט ל-30 מעלות צלזיוס בחוף ול-38 מעלות בפנים הארץ, וכך הופך אותה למיקום אטרקטיבי עבור אלה המחפשים אורח חיים נוח.

קפריסין מתגאה בתשתית מצוינת עם שירותים מודרניים כגון רשתות תחבורה, מוסדות בריאות, מוסדות חינוך ותרבות שופעת. גורמים אלו תורמים לאיכות החיים הכוללת שחווים התושבים והופכים את קפריסין למקום אידיאלי לחיות בו או להשקיע בו. יתר על כן, זרם התיירים יותר מ2.5 מיליון מרחבי העולם תורם באופן משמעותי לפוטנציאל שוק ההשכרה בקפריסין.
לבעלי נכסים יש הזדמנות לנצל את הביקוש הזה על ידי השכרת הנכסים שלהם למבקרים המחפשים לינה במהלך שהותם באי.
בסך הכל, השקעה בנדל"ן בקפריסין מציעה לא רק הטבות כלכליות אלא גם גישה לרמת חיים גבוהה סביבה נעימה ורמת חיים גבוהה. בין אם אתם מעוניינים לרכוש בתים או דירות בקפריסין היוונית או לבחון אפשרויות אחרות הזמינות באי, ישנן הזדמנויות רבות עבור אנשים המעוניינים לבצע השקעות נדלן טובות בקפריסין עם פוטנציאל לטווח ארוך.

השקעה בנדל"ן בקפריסין מציעה יתרונות רבים, אחד מהם הוא משטר המס הנוח. המדינה מעניקה תמריצי מס ופטורים לבעלי נכסים ומשקיעים, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי למי שמחפש להשקיע בשוק הנדל"ן. אחד היתרונות המרכזיים היא הארנונה הנמוכה בקפריסין. בהשוואה למדינות אחרות, מה שמאפשר למשקיעים למקסם את התשואה על ההשקעה. זה הופך את רכישת בתים או דירות למכירה בקפריסין היוונית למפתה עוד יותר. בנוסף, קפריסין אינה מטילה מס ירושה על נכסים המועברים ליורשים. משמעות הדבר היא שמשקיעים יכולים להעביר את הנכסים שלהם מבלי לדאוג ממסים כבדים שישפיעו על המוטבים שלהם. מדיניות מס ירושה נוחה זו מוסיפה רובד נוסף של אטרקטיביות להשקעה בנדל"ן בקפריסין. יתר על כן, קפריסין מציעה שיעורי מס נוחים לרווחי הון לבעלי נכסים ולמשקיעים. בעת מכירת נכס, אנשים יכולים ליהנות משיעורי מס רווחי הון נמוכים יותר בהשוואה למדינות רבות אחרות. זה מעודד משקיעים לשקול השקעות נדל"ן בקפריסין מכיוון שהם יכולים ליהנות מרווחים גבוהים יותר עם מכירת הנכסים שלהם.
השילוב של מיסי רכוש נמוכים, ללא מס ירושה על נכסים המועברים ליורשים ושיעורי מס רווחי הון נוחים הופכים השקעה בנדל"ן בקפריסין לאופציה אטרקטיבית ביותר עבור משקיעים מקומיים ובינלאומיים המחפשים הזדמנויות רווחיות כאחד.

עליית ערך נכס קפריסין נכון לשנת 2022
לימסול – 9.3%
לרנקה – 9.4%
פאפוס – 10.4%

עליית מחירי השכירות נכון לשנת 2022
דירות מגורים – 17.9%
בתים פרטיים – 13.6%
דירות נופש – 16.5%
בתי נופש – 13.9%

According to Deloitte Real Estate and construction is a sector that historically contributed between 13.5% and 16.5% of Cyprus’s GVA. It is the highest individual contributing sector, accounting for 14.6% of Cyprus’s GVA in 2022.

82% מהכמות הכוללת של הרישיונות בשנת 2022 הן לפרויקטי פיתוח מגורים ברחבי קפריסין עפ"י KPMG

היתרי שהייה ודרישות הגירה

לפני המעבר לקפריסין, חשוב להכיר את דרישות התושבות וההגירה של המדינה. התנאים לקבלת רישיון שהייה משתנים בהתאם לגורמים כגון לאום, מטרת השהייה ומשך הזמן. לאזרחים של מדינות החברות באיחוד האירופי (EU) הזכות לחיות ולעבוד בקפריסין ללא הגבלות.
עם זאת, אזרחים שאינם באיחוד האירופי יצטרכו להגיש בקשה להיתר שהייה, שעשוי להיות מבוסס על תעסוקה, השקעות או קטגוריות אחרות. כאן אנחנו נכנסים בכדי לתת את ההכוונה המקצועית וכך להבין את הדרישות הספציפיות החלות על מצבך.

הזדמנויות עבודה ואישורי עבודה

אחד השיקולים המרכזיים בעת מעבר לקפריסין הוא הבטחת הזדמנויות תעסוקה מתאימות. כלכלת האי מציעה מגוון רחב של תעשיות, הייטק, תיירות, ספנות ונדל"ן, בין היתר. לאזרחי האיחוד האירופי יש את היתרון של גישה בלתי מוגבלת לשוק העבודה הקפריסאי.
אזרחים שאינם באיחוד האירופי, לעומת זאת, יצטרכו לקבל אישור עבודה, שבדרך כלל קשור להצעת עבודה ספציפית ממעסיק קפריסאי. חשוב לציין כי היתרי עבודה כפופים לתנאים מסוימים, כגון הוכחה שאין אזרח מתאים של האיחוד האירופי זמין לתפקיד. מחקר מעמיק ויצירת קשרים בתוך התעשייה שלך יגדילו את הסיכויים שלך למצוא עבודה בקפריסין.

שירותי בריאות וביטוח

גישה לשירותי בריאות איכותיים היא שיקול בסיסי בעת מעבר לכל מדינה, וקפריסין אינה יוצאת דופן. בקפריסין מערכת בריאות מפותחת, עם מתקנים ציבוריים ופרטיים זמינים. כאזרח האיחוד האירופי, אתה זכאי לאותן הטבות בריאות כמו אזרחים קפריסאים באמצעות כרטיס ביטוח הבריאות האירופי (EHIC) או מסמך ביטוח הבריאות האירופי החדש יותר (EHID).
אזרחים שאינם באיחוד האירופי צריכים להבטיח שיש להם ביטוח בריאות פרטי המכסה את הצרכים הרפואיים שלהם בקפריסין. מומלץ לחקור ביסודיות אפשרויות רפואיות ולהתייעץ עם ספקי ביטוח כדי להבטיח כיסוי מקיף מעבר לקפריסין.

חינוך ובתי ספר

משפחות העוברות לקפריסין יצטרכו לשקול את הזדמנויות החינוך הזמינות עבור ילדיהן. קפריסין מציעה מגוון של בתי ספר ציבוריים, פרטיים ובינלאומיים, המספקים חינוך במספר שפות, כולל אנגלית. החינוך הציבורי עוקב אחר תכנית הלימודים הקפריסאית, בעוד שבתי ספר פרטיים ובינלאומיים עשויים להציע תוכניות לימודים חלופיות.
מחקר וביקור בבתי ספר פוטנציאליים, תוך התחשבות בגורמים כגון תכנית הלימודים, שפת ההוראה, פעילויות מחוץ ללימודים והסמכות, יסייעו לכם לקבל החלטה מושכלת לחינוך ילדיכם. ראוי לציין שלחלק מבתי ספר פרטיים ובינלאומיים יש רשימות המתנה, ולכן תכנון מוקדם הוא חיוני.

לסיכום, השקעות נדל"ן בקפריסין מהווה הזדמנות מפתה עבור אנשים המעוניינים להבטיח את עתידם הכלכלי. רכישת נכס בקפריסין יכולה להיות תהליך פשוט, בתנאי שיש לכם הבנה טובה של השלבים הכרוכים בכך. הצעד הראשון הוא לעבוד עם חברה מקצועית ומובילה בעלת מוניטין שמתמחה בנכסים בקפריסין. נלווה אותכם לאורך כל התהליך ונסייע לכם למצוא נכסים העונים על הקריטריונים שלכם.

השקעות נדל"ן בקפריסין יכולות להיות מיזם רווחי ביותר אם פונים אליהם בידע ובזהירות. לאחר התעמקות בנבכי שוק הנכסים בקפריסין, ביתרונות והאתגרים הפוטנציאליים ובתהליך הרכישה, ברור שעם ההדרכה הנכונה ובדיקת נאותות, משקיעים יכולים לקצור תגמולים משמעותיים משוק תוסס זה.

לכתבה חדשות סופהשבוע קפריסין לחצ/י כאן

צרו קשר עוד היום וקבלו מאיתנו ייעוץ חינם!

לעוד מידע אודות החברה לחצ/י כאן

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    פרויקטים בקפריסין - הכירו כמה מהפרויקטים המבוקשים ביותר על האי השכן

    מתכננים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעות נדל"ן בעשור הקרוב - פרויקטים בקפריסין. משקיעים...
    המשך קריאה

    מדוע משקיעים רבים נוהרים דווקא לקפריסין?

    משקיעים רבים מכל רחבי העולם סבורים כי שוק הנדל"ן בקפריסין מגלם כיום פוטנציאל אדיר ומבטיח למשקיעיו תשואה עודפת על פני מרבית שווקי הנדל"ן בעולם. מתכננים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם? הגעתם...
    המשך קריאה

    נדל"ן בקפריסין היוונית - מתלבטים היכן להשקיע? זה עבורכם!

    הצלחתם לחסוך קצת כסף בצד ואתם חושבים להשקיע אותו בענף הנדל"ן? חשוב שתקראו את המאמר הבא לפני שתבחרו את יעד ההשקעה שלכם. בשנים האחרונות משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב...
    המשך קריאה

    דירות נופש בקפריסין למכירה - למה דווקא דירות נופש?

    מקבץ נדיר של יתרונות השקעה באי השכן! רוצים להצטרף לאלפי משקיעים זרים שבוחרים להשקיע את כספם ברכישת דירות נופש בקפריסין למכירה? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. במאמר הבא נכיר מקרוב את...
    המשך קריאה

    אולי היא לא "וואו", אבל היא בהחלט✔️

    שבוע טוב, חברות וחברים. לפני שבוע התחלנו להעלות לאתר שלנו סדרה של מאמרים ומדריכים שנכתבו על ידי רוני שוורץ, ישראלי המתגורר עם משפחתו בפאפוס שבקפריסין כבר חמש שנים ועוסק בכתיבת...
    המשך קריאה

    נדל"ן להשקעה בקפריסין - הכירו את החלופה הזולה והמתגמלת להשקעות נדל"ן בישראל 

    חושבים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם מעבר לים על מנת למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים לדעת על השקעות נדלן באחד...
    המשך קריאה

    וילת נופש בקפריסין

    לא מעט ישראלים המעוניינים להשקיע בענף הנדל"ן, מבינים שהרבה יותר משתלם להם להשקיע בנדל"ן בחו"ל. אחד המקומות שבהם יש פוטנציאל רווח בשוק הנדל"ן הוא קפריסין. מדובר על יעד במרחק טיסה...
    המשך קריאה

    לעבור להתגורר בקפריסין : כמה מילים על הפלוסים והמינוסים-מאת רוני שוורץ

    בוקר טוב, חברות וחברים וכמעט שבת שלום. אנחנו מתחילים היום להעלות לאתר שלנו סדרה של מאמרים ומדריכים שנכתבו על ידי רוני שוורץ, ישראלי המתגורר עם משפחתו בפאפוס שבקפריסין כבר חמש שנים...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין