כיצד מוצאים בעיר לימסול דירות למכירה ומה חובה לדעת על שוק הנדל"ן המקומי?

בחלקו הדרומי של האי קפריסין ממוקמת העיר השנייה בגודלה – לימסול. היא מהווה את מרכז התעשייה של קפריסין ובכל שנה מגיעים אליה מאות אלפי תיירים, בעיקר מרחבי אירופה. עם אתרים ארכיאולוגיים, חופי ים מלאים ופסטיבלים שמושכים סצנות תרבות רבות, גם שוק הנדל"ן המקומי נמצא במגמת פריחה מתמדת והיום עדיין אפשר למצוא בעיר לימסול דירות למכירה במחירים שאנחנו פשוט לא מכירים מהארץ. מה אתם צריכים לדעת לפני רכישת דירה בעיר, מה המחירים של הבתים והשכירות ואיזו תשואה צפויה לכם? הכנו לכם את כל התשובות. 

קצת על העיר

העיר לימסול מיושבת על פי מקורות שונים כבר ב-2,000 לפני הספירה, מסיבה זו קיימים בה אתרים רבים המעידים על עברה המפואר ואלה משתלבים יחד עם חיי היום יום, אך מבלי להזניח את הקדמה. בעיר גרים כ-101,000 תושבים והיא מפורסמת בשל התעשייה והמסחר הרחבים בה ובעולם תרבות עשיר. יש שמכנים אותה הריביירה של קפריסין, בעיקר בשל פסטיבל היין שמתקיים בעיר אחת לשנה למשך עשרה ימים, כשהוא מהווה מוקד משיכה של חובבי יינות מרחבי אירופה כולה ולא חסרים כאלה. האוכלוסייה שמגיעה לעיר איכותית במיוחד, מסיבה זו לא מעט ישראלים פוזלים אל עבר האי הקרוב, מתוך הבנה שכיום בעיר לימסול דירות למכירה הן מצרך מבוקש על ידי רבים שכן מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הקצר וגם לטווח הרחוק, מדוע? על כך בהמשך. 

כיצד מוצאים בעיר לימסול דירות למכירה

יתרונות ברכישת דירות בלימסול

מדי שנה לימסול מקדמת בברכה שפע של תיירים הנמשכים אל החופים החוליים, הטיילת המלאה על קו המים וסצנת האוכל האקלקטית. תעשיית התיירות יציבה והתיירים מגיעים למקום כדי ליהנות מחיי הלילה, המלונות, החופים ואתרי הארכיאולוגיה. תיירים תמיד מביאים עמם כסף ועיר שנהנית מזרם קבוע של תיירים היא עיר שנהנית מכלכלה יציבה, כזו היא העיר לימסול. אמנם היא יקרה ביחס לשכנותיה לאי, אך היא מציעה גם אורח חיים יקר יותר. כמו כן, העיר מושכת אליה קהל יעד אמיד ומשכך התשואות בה גבוהות.

התיירים הם יתרון משמעותי של העיר, יש להם השפעה על כל תחומי החיים ותחום אחד הוא כמובן שוק הנדל"ן המקומי. שוק הנדל"ן בלימסול מציג מגוון נכסים המתאימים להעדפות ותקציבים שונים – מדירות מפוארות על חוף הים ועד לבתי כפר מוזרים השוכנים בגבעות, דירות ישנות ברחבי העיר או פרויקטים חדשים המציעים שירותים נוספים בבניין, למשל חדר כושר או בריכה ושירותי ניהול מקיפים. 

רוצים סיוע במציאת דירות מדויקות לצרכים שלכם? מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם. 

כמה עולה דירה בלימסול? 

מי שמחפש בעיר לימסול דירות למכירה לא יתקשה למצוא אותן בכלל. השוק חם כבר כמה שנים טובות ולמרות הביקוש וההיצע הגדולים, נראה שעדיין משתלם במיוחד לרכוש באי הקרוב דירה, שכן מדובר על סכומים נמוכים מהארץ באופן משמעותי: 

מחיר דירה ממוצעת3,300 יורו למטר
שכירות חודשית ממוצעת900-1,300 יורו 
מחיר דירה ממוצעת 140-185 אלף יורו

טיפים לקונים פוטנציאליים 

אם אתם מחפשים בעיר לימסול דירות למכירה כדאי שתכירו את כל הטיפים עבור משקיעים זרים. כדאי מאוד לבצע מחקר מעמיק של התחום, או לשכור שירות של מי שכבר עשה זאת וזהו מקצועו, שכן יש לא מעט מוקדים שיכולים להוות מכשול לאורך הדרך, אך אם יודעים מראש כיצד להימנע מהם, ניתן ליהנות מהליך פשוט וקל בהרבה. 

עליכם להבין את מגמות השוק – היכן יש נכסים שמתאימים יותר לדירות להשכרה קצרת טווח או השכרה ארוכת טווח, מיהו הקהל שלכם במידה ואתם מעוניינים להעמיד את הנכס להשכרה, כיצד אתם מגיעים לאותו קהל וכיצד אתם יכולים להבטיח שהדברים מתנהלים היטב כאשר אתם מעבר לים?

בדרך כלל תזדקקו לעורך דין מקומי שיבצע את ההליך הטכני, תצטרכו גם חברת ניהול מבנים שתנהל בתמורה לסכום הגיוני את עניין השכירות לאורך השנה – ניקיון במידה ומדובר בדירת אייר בי אנד בי ותהליכים משפטיים ותיקונים במידה ומדובר בשוכרים לטווח הרחוק. 

אתם צריכים גם סוכן נדל"ן ישראלי שמכיר את השוק בקפריסין בכלל ובלימסול בפרט. הוא צריך להיות מסוגל לומר לכם איזו שכונה תהיה המתאימה לכם ביותר, הוא ידע למצוא לכם את הדירות הטובות, לפעמים גם כאלה שעוד לא פורסמו ברבים, והוא ינהל את המשא ומתן עבורכם.

תהליך הרכישה בנקודות 

בעיר לימסול דירות למכירה מחכות להיחטף והמחירים בהחלט מפתים, עליכם גם להכיר את השלבים המרכזיים בתהליך הרכישה: 

  1. חיפוש הנכס על פי הצרכים וההעדפות שלכם – הגדירו תקציב והתמקדו אך ורק בדירות התואמות את התקציב ואת מה שאתם מחפשים. היו גמישים במידה מסוימת אך אל תוותרו על פרטים מהותיים. כמו כן, עליכם להיות ריאליים, אם אתם מעוניינים בדירה מול הים עם מרפסת, קחו בחשבון שהיא תעלה יותר מדירה שנמצאת במעלה ההר או הגבעה. 
  2. ניהול משא ומתן עם המוכרים – את השלב הזה רצוי להשאיר לאנשי המקצוע שיודעים לעשות זאת היטב. בקפריסין שוק הדיור נרחב, יש מספיק היצע וביקוש ותהליך הרכישה יכול להיות פשוט למדי אם פועלים על פי הכללים המקומיים. 
  3. בדיקת נאותות משפטית לנכס – אתם לא תלכו לרכוש רכב בישראל בעשרת אלפים שקלים מבלי לבצע לו בדיקה, אז באותה המידה אתם לא רוכשים דירה בקפריסין במחיר של מאות אלפי שקלים ויותר מבלי לבחון לעומק מהו סטטוס הדירה, למי היא שייכת, כיצד היא רשומה והאם יש בעיות משפטיות עליהן אתם צריכים לדעת. 
  4. חתימה על חוזה, תשלום והעברת הזכויות – זהו, הגעתם לסוף, עכשיו עליכם לבצע את כל ההעברה בצורה מדויקת וגם כאן רצוי להיעזר באנשי המקצוע.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    דירה בקפריסין היוונית - הכירו את פנינת הנדל"ן מעבר לפינה

    חולמים על רכישת דירה להשקעה אך עם מחירי הדיור בישראל החלום נראה רחוק? ייתכן שבאי השכן תצליחו להגשים את חלומכם, ועם תנאי השקעה טובים הרבה יותר מאלה הקיימים בישראל. בשנים...
    המשך קריאה

    קפריסין בתים למכירה - שילוב מוצלח של מחירים נמוכים ואחוזי תשואה גבוהים

    חושבים לרכוש נדל"ן להשקעה בקפריסין? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחון נכון את כדאיות ההשקעה וכן לבחור נכון את היעד האטרקטיבי ביותר שיש לאי...
    המשך קריאה

    חושבים להשקיע בנדל"ן? דירות לקניה בקפריסין

    מחפשים דירות לקניה בקפריסין? אתם לא לבד! משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את כספם בשוק הקפריסאי. מדוע? השוק כולל יתרונות השקעה רבים. בשורות הבאות נכיר...
    המשך קריאה

    פרויקטים בקפריסין - הכירו כמה מהפרויקטים המבוקשים ביותר על האי השכן

    מתכננים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעות נדל"ן בעשור הקרוב - פרויקטים בקפריסין. משקיעים...
    המשך קריאה

    מדוע משקיעים רבים נוהרים דווקא לשוק הנדלן בקפריסין?

    משקיעים רבים מכל רחבי העולם סבורים כי שוק הנדל"ן בקפריסין מגלם כיום פוטנציאל אדיר ומבטיח למשקיעיו תשואה עודפת על פני מרבית שווקי הנדל"ן בעולם. מתכננים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם? הגעתם...
    המשך קריאה

    נדל"ן בקפריסין היוונית - מתלבטים היכן להשקיע? זה עבורכם!

    הצלחתם לחסוך קצת כסף בצד ואתם חושבים להשקיע אותו בענף הנדל"ן? חשוב שתקראו את המאמר הבא לפני שתבחרו את יעד ההשקעה שלכם. בשנים האחרונות משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב...
    המשך קריאה

    דירות נופש בקפריסין למכירה - למה דווקא דירות נופש?

    מקבץ נדיר של יתרונות השקעה באי השכן! רוצים להצטרף לאלפי משקיעים זרים שבוחרים להשקיע את כספם ברכישת דירות נופש בקפריסין למכירה? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. במאמר הבא נכיר מקרוב את...
    המשך קריאה

    אולי היא לא "וואו", אבל היא בהחלט✔️

    שבוע טוב, חברות וחברים. לפני שבוע התחלנו להעלות לאתר שלנו סדרה של מאמרים ומדריכים שנכתבו על ידי רוני שוורץ, ישראלי המתגורר עם משפחתו בפאפוס שבקפריסין כבר חמש שנים ועוסק בכתיבת...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין