דירות למכירה בלרנקה

דירה בלרנקה – היתרונות הגדולים שמושכים משקיעים רבים מכל רחבי העולם לאי השכן, קפריסין

חושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן אך מחירי הדיור בישראל לא מאפשרים לכם? יש לנו חלופה אטרקטיבית במיוחד עבורכם. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם מחפשים את השוק האטרקטיבי ביותר שרק מתחיל את מגמת עלייתו וצפוי לייצר תשואה עודפת עבור משקיעיו. רבים מצביעים על האי השכן כאחד כזה, קפריסין. בשנים האחרונות משקיעים זרים בוחרים להשקיע את מיטב כספם בקפריסין בכלל ובדירה בלרנקה בפרט. בהמשך המאמר נביא את כל הסיבות המרכזיות והיתרונות הגדולים שיש ללרנקה להציע עבור כלל משקיעיה. אך חשוב להקדים היכרות קצרה עם העיר על כלל נתוניה וכן עם האפשרות הפרקטית להשקיע מעבר לים. אנשים רבים נמנעים מהשקעות מעבר לים בטענה כי הם לא יכולים לפקח על ההשקעה או כי אין להם די זמן לטיסות חוזרות ונשנות מידי שנה. בשורות הבאות תכירו את הדרך הפשוטה בעזרתה משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים.

הכירו את לרנקה – עיר נמל קייצית ושטופת שמש

תחילה חשוב להכיר את פנינת הנדל"ן של קפריסין, לרנקה. העיר לרנקה ממוקמת באזור היווני של האי ומונה כ 150,000 תושבים המתגוררים בשטחה. חשוב לדעת כי מנועי הכלכלה המרכזיים של העיר הם תיירות ומסחר. המנועים הללו מבטיחים ביקושים גבוהים הן של מקומיים והן של תיירים, למגוון רחב של דירות בשטחה של העיר. נכון לכתיבת שורות אלה, העיר מארחת בשטחה כ 500,000 תיירים בכל שנה, נתון שצפוי להמשיך לעלות בשנים הקרובות. הממשל המקומי מכיר בערכם של התיירים ושואף לקדם ככל היותר את הגיעם של מבקרים חדשים בכל שנה. דירה בלרנקה הממוקמת באזורי מפתח תבטיח לבעליה ביקושים יציבים ואף אפשרות של רכישת נכסי תיירות לטובת השכרות קצרות מועד. נמל התעופה הגדול ביותר באי כולו פועל בשטחה של בעיר וכן נמל ימי גדול במיוחד. עבודות הנמל כוללות מגוון רחב של מקומות תעסוקה, מה שמבטיח ביקושים גבוהים גם של המקומיים.

בואו נרד לפרקטיקה – איך ניתן לרכוש דירה מעבר לים ללא טיסות חוזרות ונשנות?

לפני שנעמיק בכלל יתרונות ההשקעה שמצליחים למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם לרכישת דירה בלרנקה, חשוב שתכירו את האפשרות הפרקטית של רכישת דירה מעבר לים. בשנים האחרונות החלה עלייה משמעותית בכמות המשקיעים שבוחרים להשקיע מחוץ למדינה בה הם מתגוררים. עלייה זו החלה בעקבות שדרוג השיטה ומגוון רחב של אפשרויות נוחות ובטוחות. כיום ישנן לא מעט חברות מקצועיות שמלוות משקיעים מכל רחבי העולם למטרות השקעות חוץ. החברות הללו בקיאות בכל הנדרש להשלמת השקעה בשוק הקפריסאי ורכישת דירה בלרנקה. כמו כן ישנן אנשי מקצוע מקומיים רבים המסייעים למשקיעים זרים בכל הנושאים הבירוקרטיים, בנושאי השיפוצים ובניקיונות הדירה. במילים אחרות, אתם כבר לא רוכשים דירה בלרנקה או בכל מקום אחר בעולם ללא כל ידע או הבנה בשוק המקומי ואתם כבר לא נדרשים לטוס שוב ושוב ליעד שלכם עד לביצוע העסקה.

הנתונים שאתם חייבים להכיר כמשקיעים בקפריסין – החל מעלויות הנכסים וכלה בשיעור אחוזי התשואה

כעת, חשוב שתכירו את הנתונים החשובים ביותר שכל משקיע בודק טרם השקעתו. מהי מגמת מחירי דירה בלרנקה, כמה עולה דירה בלרנקה, מהם אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת דירה בלרנקה, מהם מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר וכן כמה מיסים תידרשו לשלם? בשורות הבאות ניתן מענה לכלל השאלות הללו, כך שתוכלו לבחור את השקעתכם תוך היכרות עם כלל הנתונים החשובים והעדכניים שיש לעיר להציע. ראשית, חשוב לדעת כי מגמת מחירי הדיור בקפריסין בכלל ובלרנקה בפרט שונה בתכלית מהמגמה בישראל בעשורים האחרונים. בעוד שמחירי הדיור בישראל הרקיעו שחקים ועלו במאות אחוזים בעשורים האחרונים, מחירי דירה בלרנקה נעו באיטיות. משבר הסאב פריים גרר צניחה במחירים שהתייצבו רק בשנת 2013. שנה קודם לכם קפריסין הצטרפה לאיחוד האירופי, מה שסייע רבות בשיקום שוק הנדל"ן באזור. החל משנת 2018 ניתן לראות עלייה משמעותית במחירי הדיור, מה שלדעת רבים צפוי להמשיך גם בשנים הבאות.

דירות למכירה בלרנקה

מחירי הדיור זינקו בשנת 2023 בכ 13% – אולי איחרנו את הרכבת?

בשנת 2023 מחירי דירה בלרנקה זינקו בלא פחות מ 13%. חוששים שפספסתם את שנת העלייה המשמעותית? כפי שציינו מעלה, לדעת רבים מחירי הדיור באזור צפויים להמשיך לעלות בקצב מהיר גם בשנים הבאות. מגמת העלייה רק בתחילת דרכה, מה שמבטיח למשקיעים שבוחרים לרכוש דירה בלרנקה גידול מתמיד בערך הנכס שלהם. אך זה לא הכל, חשוב לבחון גם את אחוזי התשואה השוטפים שמתקבלים מהשכרת דירה בלרנקה. גם באשר לנתון זה לרנקה נחשבת למצטיינת בהשוואה לחלופה הישראלית. בעוד שבישראל המשקיעים מקבלים כ 2% תשואה באזורי המרכז וכ 5% תשואה באזורי פריפרייה, המשקיעים באי השכן נהנים מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – בין 6% ל 10% בכל שנה. רוצים להגדיל את אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת נכסים? חשוב שתכירו את מסלול ההשקעות האהוב על ידי משקיעים רבים בעיר.

מסלול השקעה בהילוך מהיר – השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים

משקיעים רבים שבוחרים לרכוש דירה בלרנקה, בוחרים דווקא בדירות נופש הממוקמות לצידי אתרים תיירותיים במיוחד. כפי שציינו מעלה, מידי שנה פוקדים כ 500,000 תיירים את העיר, נתון שצפוי להמשיך לגדול בשנים הבאות. משקיעים אלה בוחרים להשקיע את הנכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים, מה שמוביל אותנו לכלל אצבע שחשוב שתכירו. דירות המושכרות לטווחי זמן קצרים יניבו אחוזי תשואה גבוהים יותר מדירות המושכרות לטווחי זמן ארוכים. השכרת דירה בלרנקה לתיירים מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד שיכולים להגיע עד לכ 20% בכל שנה. חשוב להדגיש כי מסלול זה אינו מתאים לכל משקיע. השקעות לטווח קצר אמנם מניבות אחוזי תשואה גבוהים אך גם כוללות רמת סיכון גבוהה יותר וצורך בהתעסקות שוטפת. אם יש לכם את הזמן הנדרש להתעסקות שוטפת ואין לכם בעיה להסתכן שהדירה תעמוד ריקה בחודשים בהם התיירות חלשה, מסלול זה יכול להתאים עבורכם.

עם תמיכת הממשל ומיסוי נמוך – רבים בוחרים דווקא בלרנקה שבקפריסין!

הממשל המקומי מחבק את המשקיעים הזרים ומבטיח להם מגוון הטבות. אחת המשמעותיות ביותר היא מתן אישור שהייה באי באופן חוקי וללא הגבלת זמן למשקיעים זרים שירכשו נכס להשקעה בעלות של 300,000 יורו ומעלה. הטבה זו ועוד רבות אחרות מושכות משקיעים רבים מכל רחבי העולם לאי הקייצי. נכון לשנת 2023 כ 3,500 משקיעים זרים בחרו לרכוש דירה בקפריסים בכלל וכן דירה בלרנקה בפרט. רוצים גם? לסיום, חשוב שתכירו את שיטת המיסוי הנוחה. כידוע בישראל משקיעים נאלצים לשלם 8% מס רכישה על דירה להשקעה  ללא כל קשר למחיר הדירה. לעומת זאת, רכישת דירה בלרנקה תאפשר לכם לשלם אחוזי מס נמוכים הרבה יותר. עד למחיר של 85,430 יורו תידרשו לשלם 3% מס רכישה בלבד. אם תבחרו לרכוש דירה יקרה יותר, עד מחיר של 170,860 יורו, תידרשו לשלם 5% מס ולמעלה מכך אחוז המס ישתווה לזה המקובל בישראל, 8%.

רכישת דירה בלרנקה מבטיחה למשקיעים רבים מכל רחבי העולם נתוני השקעה אטרקטיביים במיוחד. ביניהם:

  • מחירים נוחים.
  • מגמת עלייה בתחילת דרכה.
  • אחוזי תשואה גבוהים.
  • מסלול תיירים המניב תשואה עודפת.
  • ממשל מקומי מחבק משקיעים זרים.
  • צפי לגידול בכמות התיירים, המשקיעים והביקושים.
  • מיסוי נוח – 3% עד 8% מס רכישה.

רוצים גם? בחרו נכון דירה בלרנקה ותיהנו מכלל היתרונות הללו ומעוד רבים נוספים.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין