דירות בלימסול – מדוע משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כספם דווקא בלימסול?

אחת הערים הגדולות ביותר בקפריסין מצליחה למשוך למחוזותיה משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם. עם מרחק טיסה של כשעה בלבד משמי ישראל ויתרונות השקעה רבים על פני השוק המקומי, ישראלים רבים בוחרים לוותר על רכישת נכסים בגבולות הארץ לטובת רכישת נכסים מעבר לים. חושבים להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? דירות בלימסול יכולות להתאים עבורכם. בשורות הבאות נענה על מגוון שאלות מרכזיות, כמו – כמה עולות דירות בלימסול, מהם אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת נכסים, כמה מיסים משלמים ומהם היתרונות המובהקים על פני שוק הנדל"ן המקומי? כמו כן נציג נתונים אודות העיר השניה בגודלה בקפריסין, נכיר את יחס הממשל למשקיעים זרים וכן נציג את האזורים האהובים ביותר על ידי המשקיעים הגדולים. 

 

חוששים מהתמודדות עם בירוקרטיה וטיסות רבות? חשוב שתכירו את הדרכים לייעול הליך ההשקעה מעבר לים!

בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים לוותר על השוק המקומי בו הם מתגוררים לטובת השקעות מעבר לים. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי ישנן דרכים בטוחות ויעילות לעשות זאת. בלימסול בפרט ובכל קפריסין בכלל, משקיעים זרים רבים נעזרים באנשי מקצוע מקומיים ואמינים המלווים אותם לאורך כל שלבי ההשקעה. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנן לא מעט חברות ישראליות הפועלות כמתווכות בין משקיעים ישראלים לבין שווקי נדל"ן אטרקטיביים בכל רחבי העולם. אז אם הרעיון של השקעות מעבר לים נשמע לכם מורכב ומצריך טיסות רבות מידי שנה, טעות בידכם. ניתן להשלים הליכים רבים גם מגבולות ישראל. רגע לפני שנגע ביתרונות הרבים שדירות בלימסול מציעות עבור המשקיעים בהן, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים.

מדוע לא כדאי להשקיע בישראל? הסיבות בגינן ישראלים רבים משקיעים את כספם מעבר לים

ישנן לא מעט סיבות בגינן משקיעי נדל"ן מקומיים בוחרים לוותר על רכישת נכסים בגבולות ישראל. בשורות הבאות נגע בקצרה בחלק קטן מהן. 

 

  • מחירי הדיור בישראל גבוהים במיוחד – השקעות שאינן נגישות למשקיעים עם הון עצמי מוגבל.
  • אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים – בין 2% תשואה באזורי מרכז הארץ לבין 5% תשואה לכל היותר באזורי פריפריה.
  • הממשל המקומי מקשה על ציבור המשקיעים – מס רכישה גבוה, 8% ללא קשר למחיר הנכס.
  • מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים – לאחר מאות אחוזי עלייה, רבים בוחרים להשקיע את כספם בשווקים שרק החלו את מגמת העלייה שלהם.

 

הכירו את לימסול – העיר שפותחת את שעריה בפני לא פחות מ 700,000 תיירים מידי שנה!

אז למה דווקא דירות בלימסול? בשורות הבאות נעמיק בסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם נוהרים דווקא לעיר השניה בגודלה בקפריסין. תחילה חשוב לדעת כי שוק הנדל"ן בקפריסין עבר טלטלות משמעותיות בעשורים האחרונים. משבר הסאב פריים גרר צניחה משמעותית במחירי הדיור ועד היום המחירים המקומיים לא הגיעו למחירם ערב פרוץ המשבר. נתון זה מעיד על פוטנציאל עליות מחירים גדול, ואכן לדעת משקיעים רבים מגמת העלייה שהחלה ביתר שאת בשנת 2018 צפויה להמשיך בעשור הקרוב. רק בשנת 2023 בלבד, מחירי דירות בלימסול זינקו בכ 14%! זינוק המהווה חלק מתחילתה של שינוי המגמה. 

 

משקיעים עם הון עצמי נמוך? לימסול תאפשר לכם לרכוש נכסים איכותיים החל מ 500,000 שקלים בלבד

למרות העלייה המשמעותית במחירי הדיור בשנת 2023, חשוב להדגיש כי מחירי דירות בלימסול עדיין נמוכים למדי. המחירים כיום מזכירים את המחירים שנראו לאחרונה בגבולות ישראל לפני למעלה משני עשורים. משקיעים רבים בוחרים לרכוש דירות בוטיק קטנות המשמשות לדירות נופש או אף לדירות עבור משפחות קטנות בפחות מ 500,000 שקלים. מחירים אלה כוללים מספר יתרונות – א. פוטנציאל העלייה גדול. ב. לימסול פותחת את שעריה גם בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך. ג. אחוזי התשואה גבוהים. בפסקה הבאה נכיר מקרוב את אחוזי התשואה הממוצעים שניתן לקבל מהשקעה בלימסול שבקפריסין. אך קודם לכן חשוב שתכירו כלל אצבע שישרת אתכם בבחירת ההשקעה שלכם – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוז התשואה שתקבלו ממנו יהיה גבוה יותר.

דירות למכירה בלימסול קפריסין

אחד המדדים המשמעותיים ביותר לחישוב כדאיות ההשקעה – אחוזי התשואה השנתיים

אז כמה אחוזי תשואה ניתן לקבל מהשכרת דירות בלימסול? הרבה יותר מאלה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. נכון לכתיבת שורות אלה המשקיע הממוצע בלימסול נהנה מ 6% עד 12% תשואה בכל שנה. ההבדלים באחוזי התשואה נובעים מגודל הנכס, מחירו ומיקומו הגיאוגרפי. בחירה נכונה של נכס אטרקטיבי במיקום נכון תאפשר לכם ליהנות מכ 10% תשואה בכל שנה. כמו כן חשוב לדעת שישנה אפשרות למקסם רווחים ולהגדיל את אחוזי התשואה המתקבלים מהשקעה בלימסול. משקיעים רבים בוחרים לכוון דווקא לציבור התיירים בעיר, ולא למקומיים. כיום מתגוררים בעיר כ 240,000 מקומיים אך מגיעים לעיר כ 700,000 תיירים מידי שנה. נתון זה גורם למשקיעים רבים לרכוש דירות נופש לצידי האזורים המתויירים ביותר, ולהשכיר אותן לתיירים. 

 

רוצים ליהנות מאחוזי תשואה עודפים? הכירו את כל היתרונות והחסרונות של מסלול התיירים

השכרת דירות בלימסול לתיירים לטווחי זמן קצרים מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות מאחוזי תשואה עודפים, כאלה שיכולים לנוע בין 10% ל 20% מידי שנה. לפני שאתם ממהרים לוותר על ציבור המקומיים, חשוב להדגיש – השכרת נכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים כוללת סיכון ומצריכה התעסקות. הסיכון הוא שהדירה תעמוד ריקה בתקופות שונות בשנה בשל מיעוט תיירים, וההתעסקות היא בהכנסת ובהוצאת תיירים בטווחי זמן קצרים. מחפשים השקעה פסיבית ובטוחה? מסלול זה אינו מתאים עבורכם. מוכנים להשקיע מעט זמן ולהגדיל במעט את הסיכון תמורת תשואה עודפת? מסלול זה מדוייק עבורכם. 

 

אז מדוע כדאי להשקיע בדירות בלימסול? 

חלק גדול מהסיבות שגורמות למשקיעים רבים לבחור דווקא בלימסול הובאו מעלה. כעת, נסכם בקצרה את הנתונים מהשוק המקומי לעומת הנתונים מהשוק הקפריסאי.

 

דירות בישראל להשקעהדירות בלימסול להשקעה
מחירי הדיור גבוהים – מחיר דירה ממוצעת בישראל נושק ל 2,000,000 שקלים!מחירי הדיור נמוכים – לימסול מאפשרת למשקיעים רבים להתחדש בנכסים החל מכ 500,000 שקלים!
מחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים שהשלימה זינוק של מאות אחוזים – מגמת עלייה קרובה למיצוימחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה מהשנים האחרונות בלבד – מגמת העלייה צפוייה להימשך בקצב מהיר גם בשנים הבאות
אחוזי תשואה נמוכים – בין 2% תשואה באזורי המרכז לבין 5% תשואה באזורי פריפרייה מידי שנהאחוזי תשואה גבוהים – בין 6% תשואה באזורים חלשים לבין 12% תשואה באזורים מתויירים מידי שנה
הממשל המקומי מנסה לבלום את ציבור המשקיעים הממשל המקומי מחבק את ציבור המשקיעים ואף מעניק להם שלל הטבות – שהייה חוקית ובלתי מוגבלת למשקיעים זרים שירכשו נכס בשווי של למעלה מ 300,000 יורו
מיסוי גבוה – מס רכישה בשיעור של 8% ללא כל קשר למחיר הנכסמיסוי נמוך – מדרגות מס על בסיס מחיר הנכס. 

  • עד לעלות של 85,430 יורו תשלמו 3% בלבד. 
  • עד לעלות של 170,860 יורו תשלמו 5% בלבד.
  • עלות הגבוהה מ 170,860 תחייב אתכם ב 8% מס.

 

לסיכום, השקעה בדירות בלימסול מהווה חלופה אטרקטיבית להשקעה בדירות בישראל. מעבר לכלל היתרונות שצויינו מעלה, חשוב לזכור כי לימסול ממוקמת במרחק של כ 50 דקות טיסה משמי ישראל, מה שהופך אותה לאהובה במיוחד על ידי הישראלים. בחירה נכונה של נכס אטרקטיבי במיקום מנצח תאפשר לכם ליהנות ממחירים נמוכים, עליית ערך משמעותית ואחוזי תשואה גבוהים במיוחד.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין