וילה למכירה פאפוס – באים כדי להשכיר, נשארים כדי לקנות!

חושבים להשקיע בענף הנדל״ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נציג את אחד משווקי הנדל״ן האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם – שוק הנדל״ן בקפריסין. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בטוחים כי השוק הקפריסאי רק התחיל את מגמת העלייה שלו וכי ישנם עוד אחוזי עלייה רבים לפניו. מעבר להשבחה הפוטנציאלית, רבים מהמשקיעים בוחרים באי השכן בגין אחוזי התשואה שניתן לקבל מהשכרת נכסים בעריו השונות. השילוב המושלם בין פוטנציאל השבחה עתידי לבין אחוזי תשואה שוטפים גורמים לרבים לוותר על השקעה במדינה בה הם מתגוררים לטובת רכישת וילה למכירה פאפוס. בשורות הבאות נכיר את כל הנתונים והמספרים שיעזרו גם לכם לבחור את ההשקעה המיטבית עבורכם.

 

חוששים לרכוש נכסים להשקעה מחוץ לגבולות ישראל? הכירו את הדרכים היעילות והבטוחות לעשות זאת!

לפני שנצלול לכל המספרים, חשוב להקדים נקודה חשובה באשר להשקעות מעבר לים. אנשים רבים חוששים להשקיע את כספם מעבר לים בטענה כי הם לא מכירים את השוק המקומי, את שיטות המיסוי, את חוקי הממשל או את הבירוקרטיה הכלולה בהשלמת עסקת רכישה או מכירה. לכן, חשוב להקדים ולומר כי כיום יש לא מעט שיטות מתקדמות, חברות מקצועיות ואנשי מקצוע הבקיאים בכל רזי הפרטים שיעמדו לשירותכם לכל צורך. חברות רבות ואנשי מקצוע פרטיים מסייעים למשקיעים רבים בכל שלבי העסקה עבור סכום סמלי בלבד. החברות ואנשי המקצוע מכירים היטב את כל הבירוקרטיה המקומית, שיטות המיסוי ויחס הממשל למשקיעים הזרים, מה שיבטיח לכם ליווי צמוד ומקצועי. כמו כן חשוב לדעת כי ניתן להשלים שלבים רבים בשלט רחוק, כך שלא תידרשו להגיע בטיסות שוב ושוב אל יעד ההשקעה שלכם. לסיכום, חשש המרחק הוא האחרון שצריך למנוע מכם לרכוש וילה למכירה פאפוס.

מה יש בפאפוס שאין בישראל? מחירים נמוכים ואחוזי תשואה גבוהים! הכירו את כל היתרונות של העיר

למה דווקא פאפוס שבקפריסין אתם שואלים? בשורות הבאות נכיר את כל הנתונים בגינם רבים מכל רחבי העולם בוחרים דווקא וילה או דירות למכירה בפאפוס. העיר פאפוס היא אחת הערים התיירותיות ביותר בכל רחבי האי. התיירים הרבים שפוקדים את העיר מידי שנה מבטיחים לציבור המשקיעים יתרונות רבים. רגע לפני שנמנה את היתרונות המרכזיים, חשוב לגעת במספרים. העיר פאפוס כוללת כ 60,000 מקומיים בלבד, אך מארחת בגבולותיה לא פחות מ 2,000,000 תיירים מידי שנה. הממשל המקומי עושה כל מאמץ בכדי להגדיל את כמות התיירים שיגיעו לרחבי העיר בפרט ולכל האי בכלל. מאמציו נשאו פירות, בשנים האחרונות כמות התיירים המגיעים לבקר באי גדלה בלמעלה מ 50%! מדוע מדובר בבשורה משמחת עבור ציבור המשקיעים? מהסיבות הבאות:

  • התיירים הרבים מהווים עורק מרכזי בכלכלה הקפריסאית 

כ 2,000,000 תיירים שמגיעים לעיר פאפוס מידי שנה משפיעים לחיוב על הכלכלה המקומית. מעבר להכנסות הרבות, העיר כולה נדרשת לכוח אדם שיאפשר את קליטתם של מיליוני תיירים. במילים אחרות, וילה למכירה פאפוס תבטיח למשקיעים בה כי לצד דירתם יהיו לא מעט מקומות עבודה אפשריים, מה שכמובן מגדיל ביקושים ומעלה מחירים. הנכסים האטרקטיביים ביותר להשקעה ממוקמים באזורים מבוקשים, לצידי מקומות תעסוקה, אזורים מתויירים, חופים מרהיבים ונתיבי תחבורה נוחים.

  • התיירים הרבים מגדילים את הביקושים לדיור באזורים מתויירים

מעבר לעובדה כי מיליוני התיירים מצריכים כוח אדם רב ובעצם כך יוצרים אלפי מקומות תעסוקה, הם בעצמם צריכים מקום ללון בה במהלך ימי טיולם באזור. צורך זה מוליד ביקוש אדיר לדירות נופש. וילה למכירה פאפוס מאפשרת לבוחרים בה ליהנות מהשכרה לתיירים במחירים גבוהים. למה במחירים גבוהים? המשיכו לפסקה הבאה.

  • התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה עודפים

כפי שציינו מעלה, מיליוני התיירים שמגיעים לבקר בשטחה של פאפוס נדרשים למקומות לינה רבים. הממשל המקומי עובד להגדלת כמות התיירים, מה שאומר כי 2,000,000 בשנה זו רק ההתחלה. הביקושים למקומות לינה מאפשרים למשקיעים להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים. חשוב שתכירו כלל אצבע חשוב במיוחד המשרת משקיעים רבים בכל רחבי העולם – ככל שטווחי זמן ההשכרה קצרים יותר, מחירי ההשכרה גבוהים יותר. כלומר, משקיעים שיבחרו להשכיר את הנכס לשנים ארוכות עבור מקומיים, יקבלו מחירים ממוצעים בהתאם לנתוני הדירה. אך המשקיעים שיבחרו להשכיר את הנכסים לטווחי זמן קצרים עבור התיירים, יוכלו ליהנות ממחירי השכרה גבוהים הרבה יותר. חשוב להדגיש כי אמנם מסלול השכרה קצר טווח מתגמל יותר, אך הוא גם כולל סיכון גבוה והתעסקות רבה. הסיכון המרכזי הוא שהדירה לא תושכר בחודשים בהם אין הרבה תיירים וההתעסקות היא בהכנסה והוצאה של שוכרים בתדירות גבוהה.

 

מעט נתונים חשובים על שוק הדיור בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט – כמה תעלה וילה למכירה פאפוס?

חושבים לרכוש וילה למכירה פאפוס ורוצים להכיר את המחירים הממוצעים באזור? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים אודות המחירים המקומיים. חשוב להקדים מעט אודות היסטוריית המחירים בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט. עם פרוץ המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008, מחירי הדיור באי צנחו בעשרות אחוזים. ישנם אזורים בהם המחירים נחתכו ב 50% ואף למעלה מכך. לאחר כ 4 שנים קפריסים חברה לאיחוד האירופי ומצבה הכלכלי החל להתאזן. בשנת 2013 המחירים נבלמו ומאז ועד היום הם נמצאים במגמת עליה. חשוב להדגיש כי מגמת העלייה המשמעותית החלה רק בשנת 2018, עד אז המחירים עלו באחוזים בודדים בלבד. בשנת 2023 מחירי וילה למכירה פאפוס עלו בכ 8%. חוששים שאיחרתם את הרכבת? לדעת רבים מדובר רק בתחילתן של עליות המחירים בשוק. מחירי וילה למכירה פאפוס עדיין נמוכים בעשרות אחוזים מאלה הקיימים בישראל. עבור וילה משופצת באזורי ביקוש תידרשו לשלם בין 300,000 יורו לבין 500,000 יורו בלבד.

 

אחוז הרווח השנתי הצפוי – הכירו את אחוזי התשואה מהשכרת נכסים ברחבי העיר

ומה לגבי אחוזי התשואה באזור? גם הם גבוהים הרבה יותר מאלה שניתן לקבל בגבולות ישראל. נכון לכתיבת שורות אלה המשקיעים ברכישת וילה למכירה פאפוס נהנים מ 6% עד 12% תשואה בכל שנה. אחוז התשואה הוא אחד המדדים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחון את כדאיות ההשקעה. לשם השוואה, אחוז התשואה המקובל מהשכרת נכסים בישראל נע בין 2% לאזורי המרכז ועד 5% לאזורי פריפריה. כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים בוחרים לרכוש נדל"ן פאפוס לטובת השכרתה עבור תיירים השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מאפשרים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים אף יותר הנעים בין 10% ועד 20% בכל שנה. זכרו כי אפשרות זו אמנם כוללת אחוזי תשואה עודפים אך מחייבת את המשקיע להתמודד עם סיכון גבוה והתעסקות ממושכת.

 

לסיכום, מתלבטים אם להשקיע ברכישת נכסים בישראל או בקפריסין? הנה לכם מספר פרמטרים חשובים להשוואה:

השקעה בישראלהשקעה בקפריסין
מחירי דיור גבוהים – מחיר דירה ממוצעת גבוה מ 1,900,000 שקליםמחירי דיור נמוכים – עלות וילה למכירה פאפוס בין 300,000 ל 500,000 יורו בלבד
מגמת עלייה לאחר מאות אחוזים – לקראת מיצוימגמת עלייה לאחר עשרות אחוזים בודדים – בתחילת הדרך
אחוזי תשואה נמוכים – בין 2% ל 5% בלבדאחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 12%
ממשל מקומי אינו תומך בציבור המשקיעיםממשל מקומי תומך ומעניק שלל הטבות – אחת מהן היא שהייה חוקית ובלתי מוגבלת ברחבי האי למשקיעים שירכשו וילה למכירה פאפוס בעלות של 300,000 יורו ומעלה
אחוז מס רכישה גבוה – 8% ללא קשר למחיר הנכסאחוז מס הוגן – מדרגות מס הנעות בין 3% ל 8% לכל היותר

 

המחירים נחתכו בעשרות אחוזים! 

אז מדוע אלפי משקיעים זרים מידי שנה בוחרים דווקא באי השכן? בשביל לענות על כך חשוב להקדים היכרות עם מצב שוק הדיור המקומי על רחבי האי. מחירי הדיור בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השיא. מחירי השיא נרשמו אי שם לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 2008. עם פרוץ המשבר הכלכלי העולמי, שוק הדיור הקפריסאי נכנס לסחרור של ממש. במשך כחמש שנים נרשמו ירידות משמעותיות של עשרות אחוזים! המחירים נחתכו ב 50% ואף באזורים שונים גם ב 60% ממחירי השיא. הקריסה נבלמה רק בשנת 2013, שנה לאחר שקפריסין חברה לאיחוד האירופי שסייע בשיקום מצבה הכלכלי. אך גם לאחר בלימת הקריסות במחירי הדיור, עליות משמעותיות לא נרשמו ברחבי האי. השוק המשיך לדשדש ללא תנועה משמעותית מעלה למשך עוד כחמש שנים – עד לשנת 2018. 

 

היפוך המגמה – המחירים צפויים לחזור לשיאם בשנים הקרובות

בשנת 2018 הביקושים החלו להגיע ומחירי הדיור ברחבי האי התחילו את היפוך המגמה. מגמת העלייה נבלמה מעט בשנות הקורונה, אך ללא ספק ניתן לומר כי חל שינוי ניכר. לדעת משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם, האי רק התחיל להכין מהלך עולה ארוך שנים שישיב את מחירי הדיור למחירי השיא ואף למעלה מכך. רק בשנת 2023 נרשמו עליות של למעלה מ 8% בעיר האהובה על ידי המשקיעים – פאפוס. חושבים להתחדש עם וילות בפאפוס וליהנות מפוטנציאל השבחה גבוה במיוחד בשילוב אחוזי תשואה גבוהים? מחירי וילות בפאפוס מזכיר את מחירה של דירה קטנה בישראל. כמה עולה? כ 2,500 יורו למטר מרובע. וילה ממוצעת תעלה כ 1,300,000 שקלים בלבד – מחיר של דירה קטנה באזורי פריפריה בגבולות ישראל. 

 

היתרונות הגדולים מהמחירים הנמוכים

המחיר הנמוך כולל מספר יתרונות שונים. עיקריהם:

  • ראשית, המחיר הנמוך מגלם את פוטנציאל ההשבחה עליו דיברנו מעלה בהרחבה. 
  • שנית, הוא מאפשר למשקיעים קטנים ללא הון עצמי גבוה להתחדש בנכסים איכותיים בפריים לוקיישן. 
  • שלישית, הוא מבטיח רווח שוטף גבוה מהשכרת הנכס – אחוז תשואה גבוה. 

 

אחוז תשואה – רווח שוטף מהשכרת הנכס

אחוז התשואה הוא אחד הנתונים הראשונים שנבדקים על ידי משקיעי נדל"ן מקצועיים. מדובר אחד ממדדי כדאיות ההשקעה – ככל שאחוז התשואה גבוה יותר, העסקה כדאית יותר. לקבלת פרופורציה – אחוז התשואה הממוצע מהשכרת נכסים בישראל נע בין 2% ל 4% לשנה. אחוז התשואה שתקבלו מהשכרת וילות בפאפוס ינוע בין 6% ל 12% מידי שנה. מעבר למחיר הנמוך ופוטנציאל ההשבחה, הנכסים בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט מבטיחים למשקיעים רווח שנתי קבוע וגבוה במיוחד.

 

פאפוס – כוללת נמל ימי, שדה תעופה ומארחת כ 2,000,000 תיירים מידי שנה

לפני שנגע ביתרון הבא שיש לפאפוס להציע, חשוב להקדים היכרות עם העיר. פאפוס היא עיר חוף תיירותית הכוללת נופים וחופים מרהיבים. כמו כן היא כוללת בשטחה שדה תעופה ונמל גדול, מה שמבטיח למקומיים מקומות עבודה איכותיים ומגוונים. האוכלוסייה המקומית מתאפיינת בעמידות כלכלית, מה שמשפיע על מצבה הכלכלי של העיר כולה. הביקושים שם קשיחים, המצב הכלכלי יציב והעיר ממהרת לצאת ממשברים כלכליים תוך זמן קצר. נכון לכתיבת שורות אלה מתגוררים בעיר מעט יותר מ 60,000 מקומיים ומתארחים בשטחה כ 2,000,000 (!) תיירים בכל שנה. התיירים הרבים מבטיחים יתרונות רבים עבור המשקיעים, נגע בחלקם בקצרה. 

 

  • ראשית, התיירים זקוקים למקום ללון בו, מה שמגדיל את הביקושים לדיור באזור ותומך בעליות המחירים.
  • שנית, קל להשכיר נכסים באזורים התיירותיים – הביקוש בשמיים, מה שמקטין את הסיכון שהנכס לא יושכר ויעמוד ריק מספר חודשים בשנה.
  • שלישית, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים. כלל אצבע שחשוב שתכירו – השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מתגמלת יותר מהשכרת נכסים לטווחי זמן ארוכים. הבוחרים להשכיר וילות בפאפוס לתיירים יכולים ליהנות מ 10% עד 20% תשואה בכל שנה.

 

מיסוי נוח – הכירו את מדרגות המס ברחבי האי

ומה לגבי המיסוי המקומי? גם הוא מטיב עם המשקיע. בישראל המשקיעים נדרשים לשלם 8% ממחיר הנכס, ללא מדרגות מיסוי כלל. לעומת זאת, בקפריסין ישנן מדרגות מיסוי מקלות המאפשרות למשקיעים רבים לשלם אחוזי מס רכישה נמוכים. מדרגות המיסוי ברחבי האי:

 

  • נכס שעלותו עד 85,430 יורו – יחייב את בעליו בתשלום של 3% מס רכישה.
  • נכס שעלותו עד 170,960 יורו – יחייב את בעליו בתשלום של 5% מס רכישה.
  • נכס שעלותו גבוהה מ 170,960 יורו – יחייב את בעליו בתשלום של 8% מס רכישה.

חשוב להדגיש כי הנכסים היקרים אמנם יחייבו את בעליהם בתשלום מס זהה למקובל בישראל, אך 8% מ 1,000,000 שקלים (מחיר דירה יקרה במיוחד בפאפוס) זה 80,000 שקלים בעוד ש 8% מ 2,000,000 שקלים (מחירה של דירה ממוצעת בלבד בישראל) זה 160,000 שקלים. מעבר לכך, חשוב לדעת כי הממשל המקומי מעודד השקעות זרות ומעניק למשקיעים זרים הרוכשים נכסים ביותר מ 300,000 יורו שלל הטבות. אחת המשמעותיות שבהן היא אישור שהייה בלתי מוגבלת וחוקית על רחבי האי.

 

פאפוס היא אחת מאפשרויות ההשקעה הטובות ביותר עבורכם!

לסיכום, רכישת וילות בפאפוס קורצת למשקיעים רבים מכל רחבי העולם. האי השכן כולל מקבץ נדיר של יתרונות השקעה רבים. עבור המשקיעים הישראלים קיים יתרון נוסף ומשמעותי – מרחק של שעת טיסה בלבד משמי ישראל. רוצים להשקיע נכון את חסכונותיכם? העיר פאפוס שבקפריסין היא ללא ספק אחת מהאפשרויות הטובות ביותר הקיימות כיום.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    השקעות בפאפוס - עיר חוף תיירותית

    מחפשים יעד אטרקטיבי להשקיע בו את מיטב חסכונותיכם? השקעות בפאפוס היא בתשובה עבורכם. פנינת הנדל"ן הקפריסאית שמצליחה למשוך למחוזותיה משקיעים רבים מכל רחבי העולם. בהיכרות זו נגע ביתרונות הרבים שהיא...
    המשך קריאה

    לקנות נדל"ן פאפוס - הפנינה הנדל"נית מעבר לפינה

    משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. ההזדמנויות שהיו בשוק המקומי לפני כעשור, כבר לא קיימות עוד ולדעת רבים לא נותרה ברירה מלבד השקעות...
    המשך קריאה

    נדל"ן בפאפוס

    נדל"ן בפאפוס - יתרונות ההשקעה של השוק הקפריסאי! חושבים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בשוק הנדל"ן העולמי בעיני...
    המשך קריאה

    דירות למכירה בפאפוס יד 2: כיצד רוכשים בצורה נכונה?

    משקיעי נדל"ן ישראלים אשר מחפשים את היעד האטרקטיבי ביותר בחו"ל להשקעה, חייבים להכיר את כל היתרונות שיש בהשקעות נדל"ן בקפריסין. מדובר על יעד במרחק של פחות משעת טיסה מישראל, אשר...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין