דירות למכירה בלימסול

דירות למכירה בלימסול קפריסין – הכירו את כל היתרונות שיש ללימסול להציע למשקיעים רבים מכל רחבי העולם!

לימסול שבקפריסין נחשבת לאחת הערים האהובות ביותר על ידי ציבור המשקיעים. במאמר הקרוב נסקור את כל היתרונות של העיר ונכיר מקרוב את הנתונים שגורמים למשקיעים הרבים להשקיע את כספם דווקא בגבולותיה. אם גם אתם מתכננים להשקיע את החסכונות שלכם בענף הנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. בשנים האחרונות משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לרכוש דירות למכירה בלימסול קפריסין בטענה כי השוק הקפריסאי מגלם פוטנציאל השבחה משמעותי. לדעת מרביתם, השוק המקומי החל בשנים האחרונות מגמת עלייה במחירי הדיור, מגמה שצפויה להימשך עוד שנים ארוכות. רק בשנת 2023 מחירי דירות למכירה בלימסול קפריסין זינקו בקרוב ל 14%. רוצים ליהנות מהפוטנציאל הגדול? כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות בהן נכיר את מחירי דירות למכירה בלימסול קפריסין, נגע באחוזי התשואה המקובלים בעיר, נכיר את מדרגות המיסוי המקומיות וכן את יחס הממשל המקומי לציבור המשקיעים הזרים.

הכירו את שוק הנדל"ן בקפריסין – קירסה במחירים והתאוששות ארוכת שנים

מדוע משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כספם דווקא באי הקטן שספג מהלומות כלכליות רבות בשנים האחרונות? בשביל לענות על שאלה זו, חשוב שתכירו מספר נתונים אודות ההיסטוריה של מחירי דירות למכירה בלימסול קפריסין. בשנת 2008 מחירי הדיור על פני האי נחתכו בעשרות אחוזים. ישנן ערים בהן המחירים קרסו ב 50% ואף למעלה מכך. אך מאז ועד היום חלו שינויים רבים בשוק הדיור המקומי. קפריסין חברה לאיחוד האירופי ב 2012 ואימצה את אחד המטבעות החזקים והיציבים בעולם – היורו. כשנה לאחר מכן, בשנת 2013 מחירי הדיור במקום החלו להתבסס ואט אט להתחיל מסע עלייה ארוך שנים. רק בשנת 2018 ניתן להצביע על שינוי מגמה משמעותי שהביא איתו עליות מחירים משמעותיות. חשוב להבהיר כי גם כיום, מחירי הדיור במקום נמוכים מהמחירים שהיו טרם פרוץ המשבר הכלכלי העולמי, מה שמגלם פוטנציאל השבחה עתידי משמעותי.

הכירו את שוק הנדל"ן בלימסול – מדוע רבים מהמשקיעים בקפריסין בוחרים דווקא בלימסול?

לאחר שנגענו בקצרה במצבו של שוק הדיור המקומי, חשוב שתכירו עוד מספר נתונים אודות אחת הערים המבוקשות ביותר על ידי המשקיעים – דירות למכירה בלימסול קפריסין. העיר לימסול שבקפריסין משמשת כעיר נמל וכוללת תעשיית ייצוא ענפה. מדובר בעיר הייצור המובילה על האי, והתמקדותה בייצור וייצוא של יין מקומי. נתונים אלה מבטיחים לכל תושבי האי מגוון רחב של מקומות תעסוקה, מה שכמובן משפיע על הביקושים לדיור במקום. מעבר לכך, מדובר על עיר השוכנת לצד חופים מרהיבים ביופיים, מה שמצליח למשוך לא מעט תיירים לשטחה של העיר מידי שנה. כיום מתגוררים בעיר כ 240,000 מקומיים בעוד מתארחים בשטחה לא פחות מ 700,000 תיירים בכל שנה! חשוב להדגיש כי הממשל המקומי מכיר בערך התיירים הרבים ועומל רבות לגידול מספרי התיירים שיבקרו בעיר בפרט ובאי בכלל. נרד למספרים? בשורות הבאות נגע במחירי הדיור ברחבי העיר וכן באחוזי התשואה המקובלים מהשכרת דירות למכירה בלימסול קפריסין.

החל מ 500,000 שקלים – לימסול פותחת את שעריה גם בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך!

כמה עולה התענוג? כפי שציינו מעלה, מחירי דירות למכירה בלימסול קפריסין רק החלו את מסע העליות לאחר קריסה של עשרות אחוזים במחיר. לכן, ניתן לרכוש כיום נכסים במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאלה שנראו בישראל לפני קרוב ל 20 שנה. משקיעים רבים רוכשים דירות למכירה בלימסול קפריסין החל מ 500,000 שקלים בלבד, לדירות נופש הכוללות כ 50 מטרים רבועיים. חלק גדול מהמשקיעים בוחרים דווקא את הדירות הקטנות הממוקמות לצידי אזורים תיירותיים במיוחד. מדוע? לאחר שנגע באחוזי התשואה המקובלים מהשכרת דירות למכירה בלימסול קפריסין, נציג בפניכם את מסלול ההשקעה התיירוטתי הכולל אחוזי תשואה גבוהים במיוחד.

הרווחים הצפויים מהשקעה בגבולות העיר – עד כ 12% תשואה בכל שנה!

אז כמה אחוזי תשואה מקבלים מהשכרת דירות למכירה בלימסול קפריסין? גם באשר לנתון זה ניתן לראות פער אדיר מהמצוי בגבולות ישראל. בעוד שבגבולות ישראל אחוזי התשואה הממוצעים נעים בין 2% תשואה לדירות באזורי מרכז הארץ ועד כ 5% תשואה לכל היותר לדירות הממוקמות באזורי פריפריה, בלימסול תוכלו ליהנות מאחוזים גבוהים הרבה יותר – בין 6% ל 12% תשואה בכל שנה. חשוב להכיר כלל אצבע שיעזור לכם לבחור נכון את ההשקעה הבאה שלכם. ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה המקובלים גבוהים יותר. ניתן לראות זאת בבירור מהבדלי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל (שם עלות נכס ממוצע גבוה מ 1,900,000 שקלים), לעומת אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת דירות למכירה בלימסול קפריסין.

דירות למכירה בלימסול

הטבות הממשל המקומי ושיטת המיסוי הנוחה – יתרונות נוספים להשקעה בגבולות האי

נוסף על המחירים הנוחים ואחוזי התשואה הגבוהים, חשוב שתכירו יתרון נוסף שגורם למשקיעים רבים מכל רחבי העולם לבחור לרכוש דירות למכירה בלימסול קפריסין – יחס הממשל המקומי למשקיעים הזרים. הממשל המקומי מכיר בערכם של כלל התיירים והמשקיעים הזרים, מה שגורם לו לעודד אותם ולהעניק להם הטבות רבות. אחת ההטבות הגדולות ביותר שמוענקות על ידי הממשל לציבור המשקיעים הזרים היא הזכות לשהות ברחבי האי באופן חוקי וללא כל הגבלת זמן. חשוב להדגיש כי הטבה זו מוענקת למשקיעים זרים הרוכשים נכסים בעלות של 300,000 שקלים ומעלה. כמו כן, חשוב שתכירו את מדרגות המיסוי הקיימות על המשקיעים. בשונה מישראל, פה המשקיעים נדרשים לשלם 8% מס רכישה ללא קשר לעלות הנכס, בקפריסין ניתן ליהנות ממדרגות מס הוגנות. עד לעלות נכס של 85,430 יורו המשקיע ישלם 3% מס רכישה בלבד. ממחיר זה ועד 170,960 יורו, המשקיע ישלם 5% מס רכישה ומסכום זה ומעלה הוא ידרש לשלם 8% מס. רק מסעיף זה בלבד משקיעים רבים מישראל חוסכים עשרות אלפי שקלים!

המסלול המתגמל והמסוכן – הכירו את מסלול ההשקעה שיאפשר לכם ליהנות מעד 20% תשואה בשנה!

רוצים להפוך את ההשקעה האטרקטיבית ברכישת דירות למכירה בלימסול קפריסין לאטרקטיבית אף יותר? חשוב שתכירו את מסלול התיירים. מסלול התיירים הוא מסלול השקעה המניב לבוחרים בו אחוזי תשואה עודפים, כאלה שיכולים להגיע גם ל 20% בכל שנה. חשוב להדגיש כי המסלול כולל גם חסרונות וסיכונים, אותם נציג מטה. במסגרתו המשקיע רוכש דירת נופש המיועדת להשכרה עבור תיירים בלבד. כלל אצבע נוסף שחשוב שתכירו – ככל שהנכס יושכר לטווח זמן קצר יותר, כך אחוזי התשואה שהוא יניב יהיו גבוהים יותר. מסלול זה כולל השכרות קצרות מועד ולכן הוא מבטיח לבוחרים בו אחוזי תשואה עודפים. לחסרונות והסיכונים – חשוב לדעת כי המסלול כולל סיכון מרכזי, והוא כמובן שהנכס לא יושכר במשך תקופות ממושכות במהלך השנה. החסרון המרכזי הוא הצורך להשקיע זמן ומאמץ בהשכרת הנכס שוב ושוב לטווחי זמן קצרים. מוכנים לקחת את הסיכון ולהשקיע את הזמן הנדרש? חשוב שתבחרו דירות למכירה בלימסול קפריסין באזורים מתויירים במיוחד.

סיכום היתרונות ברכישת דירות למכירה בלימסול קפריסין

לסיום, ריכזנו עבורכם את כלל היתרונות שגורמים למשקיעים רבים לבחור לרכוש דירות למכירה בלימסול קפריסין וליהנות מתנאי השקעה מעולים. 

 

מגמת מחירי הדיור מגמה עולה בתחילת דרכה. בשנת 2023 המחירים זינקו בקרוב ל 14%, מה שלדעת רבים צפוי להמשיך גם בשנים הבאות
עלויות נכסים אטרקטיביים להשקעההחל מ 500,000 שקלים בלבד
אחוזי תשואה מקובלים מהשכרת נכסיםבין 6% ל 12% תשואה בכל שנה
מיסוי מקומי על ציבור המשקיעיםשיטת מיסוי הוגנת, מדרגות:

  • עד 85,430 יורו – תשלמו 3% מס רכישה
  • עד 170,960 יורו – תשלמו 5% מס רכישה
  • למעלה מ 170,960 יורו – תשלמו 8% מס רכישה
יחס הממשל המקומי למשקיעים הזריםיחס מחבק המעניק שלל הטבות, ביניהן – אפשרות לשהות ללא הגבלה ובאופן חוקי ברחבי האי למשקיעים שירכשו נכסים בלמעלה מ 300,000 יורו

 

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין