דירות למכירה בפאפוס יד 2: כיצד רוכשים בצורה נכונה?

משקיעי נדל"ן ישראלים אשר מחפשים את היעד האטרקטיבי ביותר בחו"ל להשקעה, חייבים להכיר את כל היתרונות שיש בהשקעות נדל"ן בקפריסין. מדובר על יעד במרחק של פחות משעת טיסה מישראל, אשר בו אפשר למצוא לא מעט נכסים להשקעה בעלי פוטנציאל לתשואה יפה. דירות למכירה בפאפוס יד 2, מהוות נכסים אטרקטיביים ביותר להשקעה שכן, פאפוס היא יעד תיירותי פופולארי ומחיר הדירות הללו, נוח ומשתלם. מכיוון שמדובר רק על שעת טיסה אחת מישראל, תוכלו לטוס בכל זמן שתרצו בכדי לבחון את הדירות השונות המוצעות לרכישה ולבחור את האחת הנכונה לכם.

למה דווקא השקעה בנדל"ן בפאפוס?

קודם כל כדאי להבין למה להשקיע בנכס בקפריסין באופן כללי. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה במכירת הנכסים בקפריסין והאי הקפריסאי הפך להיות יעד מאוד מבוקש לתיירים מכל העולם. רבים מאותם דיירים כבר לא בוחרים בבתי מלון כאשר הם מגיעים לקפריסין, אלא בדירות נופש. העיר פאפוס בקפריסין ידועה באטרקציות המרובות שהיא מציעה לתיירים, באווירה הטובה שיש בה ובמזג אוויר אשר דומה למזג האוויר בישראל. מדובר על יעד תיירותי שמגיעים אליו לאורך כל השנה המון תיירים, כאשר הדגש שלהם הוא לשהות בדירת נופש. לכן רכישת דירה בפאפוס להיות השקעה נהדרת לכל ישראלי שמעוניין להשקיע בנדל"ן בחו"ל ולהניב מכך תשואה נאה. רכישת דירה נכונה בפאפוס לצורך השכרתה כדירת נופש, זהו מהלך חכם ומניב.

דירות למכירה בפאפוס

בתים למכירה בפאפוס – ישנים או חדשים? ומה לגבי מחירים?

בעיר פאפוס אפשר למצוא מגוון נכסי נדל"ן למכירה בטווחי מחירים משתנים, יחד עם זאת, בהשוואה לשוק הישראלי מדובר על מחירים אטרקטיביים ואפילו נמוכים. מחיר הדירות יהיה תלוי במגוון פרמטרים שונים לרבות: המיקום של הנכס בעיר, גודל הנכס, המצב שלו, פוטנציאל הרווח שלו ועוד. עבור וילות או דירות יוקרה, בוודאי תדרשו לשלם יותר, אך שכר הדירה שתקבלו עבורם יהיה גבוה יותר. לגבי האם כדאי לרכוש דירה יד ראשונה או דירה יד 2, הרי שהדבר תלוי בעיקר בתקציב שלכם, בצרכים שלכם ובמטרות. בכדי להבין איזה נכס בדיוק כדאי לכם לרכוש להשקעה בפאפוס וכיצד עושים את זה בצורה נכונה,

איך תבחרו את הדירה להשקעה הטובה ביותר בפאפוס?

חשוב שתדעו כי דירות למכירה בפאפוס אפשר למצוא גם בשכונות ישנות וגם בשכונות חדשות. דירות חדשות ימכרו למשקיעים בצורה ישירה מהקבלן ואילו ברכישת דירות יד 2, תדרשו לברר כיצד נראית הדירה ומה מצבה. אתם יכולים לטוס לפאפוס בכדי לראות את הדירה בעצמכם, או שאתם יכולים לראות תמונות עדכניות של הדירה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את ענף הנדל"ן בפאפוס ואת הדירות המוצעות למכירה. כדאי שתדעו שבפאפוס אפשר למצוא אזורים שונים שבהם יש בתים ישנים אך משופצים והם זוכים לביקוש רב שכן, מצד אחד מחיר הדירות נוח ומצד שני, הן אטרקטיביות ועל כן, יניבו תשואה גבוהה.

מהי מטרת רכישת הנכס?

אם המטרה שלכם היא להשכיר את הדירה אשר אתם רוכשים לתיירים, כדאי שמראש תחפשו דירות למכירה באזורים שידועים כפופולאריים ביותר לתיירות, בדגש לקרבה לחוף הים, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי ועוד. כמו כן, כדאי לרכוש דירות במתחמים שיש בהם גם בריכה. מדובר על מתחמים מאוד פופולאריים בקרב אמריקאים ואירופאים. אם המטרה שלהם היא למכור את הנכס לאחר כמה שנים במחיר גבוה יותר או להשכיר אותו לתושבים מקומיים, אתם יכולים לבחון דירות גם באזורים אחרים. המחיר של דירות באזורים הללו יכול להיות זול יותר ועדיין התשואה שהן יניבו תהיה גבוהה.

לסיכום אפשר להגיד שהשקעת נדל"ן בקפריסין היא הזדמנות מצוינת לכל ישראלי שמחפש את הדרך להשקיע בנדל"ן מניב בחו"ל. העובדה שאפשר למצוא דירות למכירה בפאפוס יד 2 וכן דירות בפאפוסיד ראשונה, שהן אטרקטיביות ביותר וממקומות באזורים תיירותיים מאוד, יכולה להפוך את ההשקעה בדירה זאת לרווחית ביותר. מעבר לכך, חשוב לדעת כי אחד היתרונות הבולטים של השקעה בקפריסין היא מערכת המיסוי המשתלמת שבה שכן, המדינה מציעה כיום תמריצי מס מאוד אטרקטיביים למשקיעים בנדל"ן לרבות: ארנונה נמוכה על הנכס, ללא תשלום של מס רווחי הון על נכסים שמוחזקים למעלה מ5 שנים ועוד. כל אלה הופכים את ההשקעה בנדל"ן בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט, כדאית מאוד למשקיעים ישראלים.

 

כדאי לפנות להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים שמכירים היטב את שוק הנדל"ן בקפריסין ובפרט בפאפוס.

החלטתם להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים החמים ביותר בענף הנדל"ן העולמי – פאפוס שבקפריסין. משקיעים רבים מכל רחבי העולם מחפשים אחר דירות למכירה בפאפוס יד 2 ומעריכים כי העיר צפוייה להעניק למשקיעים בה תשואה עודפת על פני מרבית הערים בכל רחבי העולם. מדוע? ישנן סיבות רבות שיפורטו מטה. אך רגע לפני שנעמיק בכל יתרונות ההשקעה שפאפוס מעניקה לבוחרים בה, חשוב להקדים נקודה חשובה באשר להשקעות נדל"ן מעבר לגבולות המדינה בה מתגוררים.

 

השקעות בשלט רחוק – לא מורכב כמו שאתם חושבים

אנשים רבים חוששים להשקיע את כספם ברכישת נכסים מעבר לים. הסיבות לחשש זה הן לרוב קשיים בירוקרטיים, חוקים מדיניים שאינם מוכרים, ממשל מקומי שאינו אוהד את המשקיעים הזרים, צורך בטיסות רבות וקושי להשכיר את הנכסים. מזדהים עם החששות? חשוב שתכירו את השינוי המשמעותי שחל בשנים האחרונות. בשנים האחרונות המוני משקיעים בוחרים לוותר על השקעה בגבולות המדינה בה הם חיים. הביקוש הגדול יצר דרכים טובות ובטוחות להתגבר על קשיי המרחק. רבים מהבוחרים דירות למכירה בפאפוס יד 2 נעזרים בצוותים מנוסים המתגוררים באזור או כאלה שהשלימו רכישות של נכסים באזור בעבר. כמו כן ישנן חברות ייעודיות המסייעות למשקיעים זרים להשכיר נכסים, לנקות נכסים ואף לשפץ אותם במידת הצורך. ניתן להשלים את רוב ככל שלבי הרכישה וההשכרה הבטוחה גם מרחוק, כך שלא תידרשו לשלם הון עבור טיסות חוזרות ונשנות. אך בכל זאת, למה דווקא פאפוס שבקפריסין?

 

הכירו את אחת הערים המתויירות ביותר בקפריסין – למעלה מ 2,000,000 תיירים מבקרים בשטחה מידי שנה

כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לרכוש דירות למכירה בפאפוס יד 2. ישנן סיבות רבות לכך, בהן נעסוק מטה בהרחבה. אך קודם לכן חשוב שתכירו את אחת הערים התיירותיות ביותר בקפריסין. העיר פאפוס היא עיר השוכנת לצד חופים מרהיבים וכוללת אוכלוסיה עמידה ומבוססת. רמת החיים הגבוהה באזור, החופים המרהיבים ומזג האוויר הקיצי מצליחים למשוך יחד תיירים רבים מידי שנה. בעיר מתגוררים כ 60,000 מקומיים אך מבקרים בשטחה לא פחות מ 2,000,000 תיירים! כמות התיירים הגדולה מפרה את העיר, מעניקה לה מגוון רחב של מקומות תעסוקה ומאפשרת לאי כולו ליהנות מערוץ כלכלי מרכזי המשרת את הכלכלה המקומית. הממשל המקומי מכיר בערך התיירים הרבים ועומל רבות במטרה להגדיל את כמות התיירים שתיכנס לשטחה של העיר מידי שנה. גידול הביקושים והיציבות הכלכלית בעיר גורמים למשקיעים רבים לחפש דירות למכירה בפאפוס יד 2 תוך הערכה כי היא צפויה להעניק למשקיעים בה תשואה עודפת לצד עליות ערך משמעותיות.

 

מגמת מחירי הדיור בפאפוס – שונה בתכלית מהמצב בישראל!

נשמע לכם מעניין? לפני שאתם מתחילים לבחון את כדאיות ההשקעה בדירות למכירה בפאפוס יד 2, חשוב שתכירו מספר נתונים חשובים, כמו מחירי הדיור באזור, צפי מגמת מחירי הדיור בשנים הקרובות, אחוזי תשואה ממוצעים מהשכרת נכסים באזור, יחס הממשל למשקיעים זרים ועוד. ריכזנו עבורכם את כלל הנתונים שיעזרו לכם לבחור נכון. אז ראשית, חשוב להקדים ולומר כי תנועת מחירי הדיור בקפריסין בעשורים האחרונים אינה דומה לתנועת מחירי הדיור בישראל בשנים הללו. בעוד מחירי הדיור בישראל השלימו מגמת עלייה ארוכת שנים הכוללת זינוק של מאות אחוזים, בקפריסין עליות המחירים לא מיהרו להגיע. התייצבות המחירים לאחר המשבר הכלכלי העולמי התרחשה רק בשנת 2013, והחל משנת 2018 מגמת העלייה החלה להתבסס בעיר פאפוס. לכן, חשוב להבין כי המשקיעים בדירות למכירה בפאפוס יד 2 מבינים כי הם נכנסים לשוק נדל"ן שרק החל את מגמת העלייה שלו.

 

גם לאחר זינוק של 8% בשנת 2023, עדיין תוכלו למצוא נכסים אטרקטיביים בכמה מאות אלפי שקלים בלבד

הממשל המקומי תומך הן בתיירים הרבים והן במשקיעים הזרים ועושה כל שביכולתו על מנת לקדם כמה שיותר תיירים ומשקיעים. אחת ההטבות המשמעותיות שהוא מעניק למשקיעים זרים היא אפשרות שהייה חוקית ובלתי מוגבלת בשטחה של המדינה למשקיעים שירכשו נכסים במחיר העולה על 300,000 יורו. תמיכת הממשל מעלה את הביקושים וגורמת למשקיעים רבים להעריך כי עליות המחירים בפאפוס בפרט ובערים רבות נוספות בקפריסין, רק החלו. בשנת 2023 מחירי דירות למכירה בפאפוס יד 2 זינקו בכ 8%, קצב שצפוי להמשיך גם בשנים הבאות. למרות העליות האחרונות, מחירי הדיור באזור עדיין נמוכים. דירות למכירה בפאפוס יד 2 יאפשרו לכם למצוא נכסים אטרקטיביים במחירים של כ 500,000 שקלים בלבד. נתון זה מאפשר למשקיעים רבים עם הון עצמי נמוך להתחדש בנכסים בפריים לוקיישן וליהנות מתנאי השקעה מעולים.

 

אחוזי התשואה מהשכרת נכסים בפאפוס – בין 6% ל 10% מהשכרת נכסים לטווחי זמן ארוכים

מעבר למחיר הרכישה הנמוך, חשוב לדעת כי גם אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכסים מתגמלים למדי. הבוחרים לקנות נדל"ן בפאפוס למטרות השקעה נהנים מ 6% עד 10% תשואה מידי שנה. לשם ההשוואה, אחוזי התשואה בישראל נמוכים באופן ניכר ונעים בין 2% לאזורי מרכז הארץ ועד כ 5% לאזורי פריפריה. אחוז התשואה הוא אחד המדדים החשובים ביותר למשקיע. רוצים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים? חשוב שתכירו את כלל האצבע הבא – ככל שהדירה שתרכשו תהיה זולה יותר, כך אחוז התשואה שהיא תניב יהיה גבוה יותר. אך מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנה אפשרות למקסם את אחוזי התשואה בעיר פאפוס וליהנות מכ 10% עד 20% תשואה בכל שנה. איך עושים את זה? בפסקה הבאה תכירו את אחד ממסלולי ההשקעה האהובים ביותר על המשקיעים באזור.

 

חובבים סיכונים? הכירו את מסלול ההשקעה האהוב על משקיעים רבים בעיר פאפוס

בשל ריבוי התיירים שמגיעים לפאפוס מידי שנה (כ 2,000,000), משקיעים רבים בוחרים לרכוש דירות נופש הממוקמות לצידי אזורים תיירותיים במיוחד. דירות הנופש הללו מושכרות לתיירים לטווחי זמן קצרים, מה שמוביל אותנו לכלל האצבע הבא. נכסים שמושכרים לטווחי זמן קצרים יבטיחו לבעליהם אחוזי תשואה גבוהים יותר בהשוואה לנכסים שמושכרים לטווחי זמן ארוכים. השכרות קצרות מועד לתיירים תאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד שיכולים להגיע ל 20% בכל שנה. אך לפני שאתם בוחרים באפשרות זו, חשוב שתכירו את כלל צדדיה. מסלול השקעה זה כולל סיכון גבוה יותר והתעסקות רבה. הסיכון הוא שהדירה תעמוד ריקה ללא שכירות בחודשים בהם התיירות חלשה. כמו כן תידרשו להתעסק (או למנות מישהו שיתעסק עבורכם) עם תיירים רבים שיכנסו ויצאו מדירתכם. אם אתם רוצים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים בדירות למכירה בפאפוס יד 2 ואין לכם בעיה עם הסיכון וההתעסקות, השכרה לתיירים היא התשובה עבורכם.

 

מדרגות מס נוחות – מרבית המשקיעים ישלמו עד 5% מס רכישה בלבד

ומה באשר למיסוי המקומי? שיטת המיסוי נוחה מזו הקיימת בישראל. בישראל משקיעים ישלמו 8% מס ללא קשר למחיר הנכס. לעומת זאת בפאפוס המשקיעים נהנים ממדרגות מס נוחות. עד מחיר של 85,430 יורו תשלמו 3% מס בלבד. המדרגה הבאה היא עד למחיר של 170,860, אז תשלמו 5% ולמעלה מכך תידרשו לשלם 8% מס רכישה. 

 

עיר שטופת שמש לצידי חופים מרהיבים מצליחה למשוך לא רק תיירים, גם משקיעים!

לסיכום, פאפוס היא עיר תיירותית שטופת שמש המארחת מיליוני תיירים בשטחה בכל שנה. הממשל המקומי תומך במשקיעים הזרים, המחירים הנוחים שצפויים להמשיך לעלות בעשור הקרוב ואחוזי התשואה הגבוהים מצליחים למשוך לא מעט משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם. עבור הישראלים הסיפור טוב אפילו יותר. היעד המבוקש ממוקם במרחק טיסה של כ 50 דרות משמי ישראל. רוצים גם? בחרו נכון דירות למכירה בפאפוס יד 2 ותיהנו מכלל יתרונות ההשקעה שהעיר מעניקה למשקיעיה.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    השקעות בפאפוס - עיר חוף תיירותית

    מחפשים יעד אטרקטיבי להשקיע בו את מיטב חסכונותיכם? השקעות בפאפוס היא בתשובה עבורכם. פנינת הנדל"ן הקפריסאית שמצליחה למשוך למחוזותיה משקיעים רבים מכל רחבי העולם. בהיכרות זו נגע ביתרונות הרבים שהיא...
    המשך קריאה

    וילה למכירה פאפוס - באים כדי להשכיר, נשארים כדי לקנות!

    חושבים להשקיע בענף הנדל״ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נציג את אחד משווקי הנדל״ן האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם - שוק הנדל״ן בקפריסין. משקיעים רבים מכל רחבי...
    המשך קריאה

    לקנות נדל"ן פאפוס - הפנינה הנדל"נית מעבר לפינה

    משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. ההזדמנויות שהיו בשוק המקומי לפני כעשור, כבר לא קיימות עוד ולדעת רבים לא נותרה ברירה מלבד השקעות...
    המשך קריאה

    נדל"ן בפאפוס

    נדל"ן בפאפוס - יתרונות ההשקעה של השוק הקפריסאי! חושבים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בשוק הנדל"ן העולמי בעיני...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין