לקנות נדל"ן פאפוס – הפנינה הנדל"נית מעבר לפינה

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. ההזדמנויות שהיו בשוק המקומי לפני כעשור, כבר לא קיימות עוד ולדעת רבים לא נותרה ברירה מלבד השקעות בשווקי נדל"ן שונים ברחבי העולם. אם גם אתם מתכננים להשקיע את מיטב כספכם בהשקעות נדל"ן, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד משווקי הנדל"ן המבוקשים ביותר בעולם המגלם פוטנציאל רווח גבוה משמעותית מזה הקיים בשוק הישראלי. לקנות נדל"ן פאפוס – העיר פאפוס שבקפריסין מצליחה למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם, ויש סיבות טובות לכך. רוצים להכיר את הנתונים והיתרונות הרבים? המשיכו לשורות הבאות. 

 

אחת הערים המתויירות והמרכזיות בקפריסין – הכירו את פאפוס!

לפני שנעמיק ביתרונות ההשקעה הגדולים שקפריסין בכלל, ופאפוס בפרט מציעות למשקיעים רבים מכל רחבי העולם, חשוב להכיר את העיר על כלל נתוניה. העיר פאפוס היא אחת הערים התיירותיות והמרכזיות ביותר בקפריסין. העיר שוכנת לצידי חופים מרהיבים המושכים תיירים רבים לגבולותיה מידי שנה. מעבר לכך, העיר מתאפיינת באוכלוסייה מקומית בעלת חוסן כלכלי הבא לידי ביטוי ביציבות גם בעת משברים בינלאומיים. בגבולותיה של העיר מתגוררים דרך קבע כ 60,000 מקומיים בלבד. כמות התיירים הבוחרים לבקר בשטחה מידי שנה גדולה בהרבה – כ 2,000,000 תיירים בכל שנה! התיירות הענפה בעיר משפיעה באופן ישיר על אפיקי הכלכלה המקומית, על מחירי הדיור ועל רמות הביקושים – הן לקנות נדל"ן פאפוס והן לשכור נדל"ן פאפוס. 

למרות המשברים הבינלאומיים – העיר פאפוס הוכיחה את איתנותה ויציבותה הכלכלית!

על אף שקפריסין כולה חוותה בעשרים השנים האחרונות משבר כלכלי משמעותי שהוביל לירידות מחירים של עשרות אחוזים, בעיר פאפוס המחירים מתמידים לעלות כבר קרוב לעשור. כבר משנת 2013 המחירים בעיר התייצבו והחלו לייצר מגמת עלייה יציבה. משנת 2018 ניתן לראות עלייה בקצב מהיר יותר, פרט לשנות פרוץ מגפת הקורונה, אז נצפו בלימות מחירים ברחבי העיר. עם היציאה העולמית ממשבר הקורונה, פאפוס חזרה להציג חוסן ויציבות כלכלית והחלה במגמת עלייה מהירה ויציבה בהשוואה לממוצע של ערי קפריסין האחרות. במילים אחרות, אתם יכולים להרגיש בנוח לקנות נדל"ן בפאפוס, העיר תדע לשמור על כספיכם גם בשנות משבר ואף תבטיח חזרה מהירה למגמת העלייה ביחס למקבילותיה. 

 

אז כמה עולה לקנות נדל"ן בפאפוס? החל מכ 500,000 שקלים לדירה משופצת ומרוהטת!

חושבים לקנות נדל"ן בפאפוס? ריכזנו עבורכם את כל הנתונים החשובים אודות מגמת מחירי הדיור, אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים, מדיניות המיסוי והצפי לעתידו של שוק הנדל"ן המקומי. ראשית, חשוב להבהיר שמחירי הדיור בפאפוס נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור בישראל. על אף העלייה בשנים האחרונות, המחירים במרכזיה של העיר מזכירים את המחירים בערים הפריפריאליות ביותר בישראל. מחירי הדיור בעיר ינועו בין כ 500,000 שקלים לדירות בנות כ 50 מ"ר ועד כ 1,000,000 שקלים לדירות יוקרה גדולות ומרוהטות. מחירי דיור אלה מאפשרים למשקיעים רבים עם הון עצמי נמוך להתחדש בנכס איכותי בפריים לוקיישן שיושכר תוך זמן קצר. 

 

מגמת מחירי הדיור המקומיים – לדעת רבים עלייה של כ 8% בשנת 2023 היא רק ההתחלה!

כפי שציינו מעלה, מגמת מחירי הדיור בעיר היא מגמה עולה. למרות שניכרת עליית מחירים בשנים האחרונות, המגמה עדיין רחוקה ממיצוי העלייה. לדעת משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם, עליית המחירים בעיר רק החלה, ונכונו לעיר עוד שנים ארוכות של עליות משמעותיות. ישנן לא מעט סיבות לכך, ריכזנו עבורכם את עיקריהן. 

 

מדוע משקיעים רבים צופים שמחירי הדיור בעיר פאפוס ימשיכו לעלות גם בשנים הבאות? 

קפריסין מקדמת מדיניות לריבוי תיירים בעיר ממשלת קפריסין מכירה ביתרונות הרבים של התיירים ועומלת רבות לשיפור התנאים בקליטתם. נכון לכתיבת שורות אלה העיר מארחת בשטחה כ 2,000,000 תיירים, נתון שצפוי להמשיך לגדול בשנים הקרובות
הטבות מס למשקיעים ממשלת קפריסין מכירה גם ביתרונות הרבים של התיירים, ולכן היא בוחרת להעניק הטבות מס למשקיעים זרים. נתון זה מושך משקיעים רבים מכל רחבי העולם, מה שמגדיל את הביקושים ומוביל להמשך עליות מחירים. 
שהייה בלתי מוגבלת וחוקית למשקיעים זריםכחלק ממגמת עידוד משקיעים זרים, הממשלה המקומית החליטה לקדם אפשרות של שהייה בלתי מוגבלת וחוקית של המשקיעים. כל משקיע שירכוש נכס בשווי של 300,000 יורו ומעלה, יהיה זכאי לשהייה בלתי מוגבלת וחוקית בכל גבולותיה של המדינה. 

 

מחשבים את אחוזי התשואה? כך תדעו לבחון את כדאיות ההשקעה שלכם!

ומה האשר לאחוזי התשואה הממוצעים שמתקבלים מהשכרת נכסים בעיר? נתון זה נחשב לאחד הנתונים החשובים ביותר שמסייעים למשקיעים לבחון את כדאיות ההשקעה. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בעיר גבוהים למדי. בוחרים להשכיר את הנכס לטווחי זמן ארוכים? אחוזי התשואה שתקבלו ינועו בין 6% ל 10% מידי שנה. חשוב לומר כי ישנה אפשרות להגדיל באופן משמעותי את אחוזי התשואה. השכרת נכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים, מאפשרת למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה דו מספריים. 

 

חוששים ממיסוי גבוה? הכירו את מדרגות מס הרכישה בשוק הקפריסאי 

חוששים ממס הרכישה המקומי? כפי שציינו מעלה, הממשלה המקומית דוגלת בקידום משיכת משקיעים זרים, ולכן המיסוי נוח. ריכזנו עבורכם את מדרגות מס הרכישה המעודכנות, לפני שתפנו לקנות נדל"ן בפאפוס.

 

מדרגות מס הרכישה בעיר:

עלות הנכס אחוז מס הרכישה
נכס במחירים הנעים בין 0 – ל 85,430 יורו 3% מס רכישה
נכס במחירים הנעים בין 85,430 ל 170,860 יורו 5% מס רכישה
נכס במחיר הגבוה מ 170,860 יורו8% מס רכישה

 

למה לא בישראל? הסיבות המרכזיות שגורמות לישראלים רבים להשקיע את כספם מעבר לים

נשמע מעניין? רגע לפני סיום, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה משקיעים ישראלים רבים בוחרים לוותר על השוק המקומי לטובת השוק הקפריסאי. חושבים לרכוש דירה להשקעה ליד מקום המגורים שלכם? תאלצו להתפשר על איכות ההשקעה. שוק הדיור בישראל מצוי מזה שנים ארוכות במגמת עלייה ברורה וחדה. מגמה זו מקטינה את פוטנציאל עליית ערך הנכסים שלכם, אך זה לא הכל. המגמה מהשנים האחרונות הזניקה את המחיר הממוצע לדירת 4 חדרים בישראל אל מעל ל 1.8 מיליון שקלים. נתון זה מגביל משקיעים רבים שאין ברשותם את הסכום הנדרש. אם לא די בכך, אחוזי התשואה הממוצעים המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים ונעים בין 2% ל 5% בלבד. לכן רבים בוחרים להשקיע בעיר פאפוס השכנה וליהנות מיתרונות רבים. 

 

סיכום יתרונות ההשקעה בעיר – בחרו נכון את ההשקעה הבאה שלכם!

לסיום, הבוחרים לקנות נדל"ן בפאפוס נהנים מיתרונות רבים. העיר הוכיחה את עצמה כיציבה ואיתנה אל מול משברים בינלאומיים גדולים. הממשל המקומי תומך במשקיעים זרים, מה שמבטיח עליות מחירים, תנאים טובים ואחוזי תשואה גבוהים. מיקומה הגיאוגרפי של העיר לצד חופים מרהיבים וכ 50 דקות טיסה מישראל, מבטיחים גם השקעה קרובה וגם תיירים רבים מידי שנה. בסיכום כלל הנתונים ניתן לומר בפה מלא, לא סתם משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לקנות נדל"ן בפאפוס! 

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    השקעות בפאפוס - עיר חוף תיירותית

    מחפשים יעד אטרקטיבי להשקיע בו את מיטב חסכונותיכם? השקעות בפאפוס היא בתשובה עבורכם. פנינת הנדל"ן הקפריסאית שמצליחה למשוך למחוזותיה משקיעים רבים מכל רחבי העולם. בהיכרות זו נגע ביתרונות הרבים שהיא...
    המשך קריאה

    וילה למכירה פאפוס - באים כדי להשכיר, נשארים כדי לקנות!

    חושבים להשקיע בענף הנדל״ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נציג את אחד משווקי הנדל״ן האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם - שוק הנדל״ן בקפריסין. משקיעים רבים מכל רחבי...
    המשך קריאה

    נדל"ן בפאפוס

    נדל"ן בפאפוס - יתרונות ההשקעה של השוק הקפריסאי! חושבים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בשוק הנדל"ן העולמי בעיני...
    המשך קריאה

    דירות למכירה בפאפוס יד 2: כיצד רוכשים בצורה נכונה?

    משקיעי נדל"ן ישראלים אשר מחפשים את היעד האטרקטיבי ביותר בחו"ל להשקעה, חייבים להכיר את כל היתרונות שיש בהשקעות נדל"ן בקפריסין. מדובר על יעד במרחק של פחות משעת טיסה מישראל, אשר...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין