פאפוס נדל"ן – הכירו את פנינת הנדל"ן החדשה

חולמים על השקעות נדל"ן מעבר לים? כדאי שתכירו את פנינת הנדל"ן העולמית השוכנת כשעת טיסה בלבד משמי ישראל – קפריסין. האי הקפריסאי מושך לשטחו אלפים של משקיעים זרים מכל רחבי העולם מידי שנה. בשורות הבאות נכיר את היתרונות הגדולים של השוק המקומי ואת מחירי הדיור באזור, נמנה את מסלולי ההשקעה השכיחים ביותר וכן את אחוזי התשואה המתקבלים מהמסלולים השונים. חוששים להשקיע מעבר לים ומחפשים השקעה מעניינת בגבולות ישראל? בפסקה הבאה נכיר את הנתונים שגורמים ליותר ויותר משקיעים ישראלים לרכוש נכסים מעבר לים. אז רגע לפני שאתם מתחילים את ההשקעה הבאה שלכם, כדאי שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות.

 

מדוע משקיעים ישראלים רבים משקיעים מעבר לים?

אז למה לא בישראל? ישנן לא מעט סיבות, נגע במרכזיות שבהן. ראשית, מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים שהשלימה עלייה של מאות אחוזים (בשונה מהשוק הקפריסאי!). שנית, העליות הרבות הפכו את ההשקעות בישראל לסבוכות במיוחד עבור משקיעים עם הון עצמי נמוך. מחירה של דירה ממוצעת בישראל גבוה מ 1,900,000 שקלים (בשונה מהשוק הקפריסאי!). שלישית, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים ונעים בין 2% ל 4% לכל היותר (בשונה מהשוק הקפריסאי!). כשפוטנציאל ההשבחה לא גדול (בעקבות עליות ארוכות שנים), מחירי הדיור בשמיים ואחוזי התשואה אינם מתגמלים, משקיעים רבים בוחרים לעזוב את השוק המקומי. אז למה דווקא פאפוס נדל"ן? המשיכו לפסקאות הבאות.

 

שוק הנדל"ן בקפריסין נחתך בעשרות אחוזים!

שוק הדיור בקפריסין עבר טלטלות רבות ומשמעותיות בשנים האחרונות. בעוד שהשוק המקומי דהר ושבר שיאים חדשים כמידי שנה, השוק הקפריסאי הראה דשדוש ארוך שנים – כמעט ללא תנועה. גם הדשדוש הגיע לאחר צניחת מחירים של עשרות אחוזים בעקבות המשבר הכלכלי העולמי שפרץ ב 2008. במילים אחרות, מחירי הדיור בקפריסין לא הציגו עליות של עשרות אחוזים, וזאת לאחר שנחתכו בכ 50% ואף למעלה מכך בערים בולטות. אם השוק המקומי מדשדש במשך שנים ארוכות, מדוע בכל זאת משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את מיטב כספם דווקא ברכישת פאפוס נדל"ן? בגלל שינוי המגמה. החל משנת 2018 מחירי הדיור ברחבי האי מתחילים היפוך מגמה. הביקושים חוזרים ואיתם עליות המחירים. בשנת 2023 מחירי פאפוס נדל"ן זינקו בכ 8%, זינוק שלדעת רבים הוא רק ראשיתה של מגמת עלייה ארוכת שנים.

 

היפוך המגמה – צפי לעליות ארוכות שנים

לדעת משקיעים רבים מכל רחבי העולם, פאפוס נדל"ן היא אחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה נכון לשנת 2024. המשקיעים מעריכים כי עליות המחירים שנראו בישראל בעשורים האחרונים צפויות להתחיל באי השכן כבר בשנה הקרובה. נראה כי מגמת העלייה שהחלה בשנת 2018 תופסת תאוצה ומראה סימנים של יציבות לאורך זמן. המשקיעים בפאפוס נדל"ן צפויים ליהנות מהשבחה של אחוזים רבים מידי שנה במשך השנים הקרובות. אך השקעת נדל"ן איכותית אינה מסתכמת בהשבחת נכסים. המשקיעים רוצים ליהנות מתשואה שוטפת גבוהה מהשכרתם. כמו כן הם רוצים ליהנות מהטבות נוספות כמו מיסוי נוח, מסלולי השקעה שונים וגידול ביקושים. בשורות הבאות נגע בנקודות הללו, כך שתקבלו את התמונה השלמה הכוללת את כלל הנתונים שמעניינים את מרבית המשקיעים.

 

החל מ 300,000 שקלים בלבד!

רגע לפני שנכיר את אחוזי התשואה הממוצעים ברחבי העיר, חשוב שנגע במחירים הדיור המקומיים, נכון לשנת 2024. מחירי פאפוס נדל"ן משתנים בין האזורים השונים ונעים בין 300,000 שקלים ועד כ 450,000 שקלים לדירה הכוללת כ 50 מטרים רבועיים. מחירים אלה נראו בישראל לאחרונה לפני קרוב לשני עשורים. כפי שציינו מעלה, המחירים הנוחים פותחים את שערי ההשקעה באי בפני משקיעים רבים עם הון עצמי נמוך ומגלמים פוטנציאל השבחה גבוה במיוחד. ומה באשר לאחוזי התשואה השוטפים? רגע לפני, חשוב שתכירו כלל אצבע חשוב העוזר למשקיעים רבים לבחור נכון את השקעתם. ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. וניתן לראות זאת בנכסי הנדל"ן בפאפוס המניבים אחוזי תשואה גבוהים הנעים בין 6% ל 10% בכל שנה. זכרו, אחוזי התשואה הממוצעים בישראל נעים בין 2% ל 4% בלבד.

פאפוס נדל"ן להשקעה

מגוון מסלולי השקעה – מניב, תיירותי ואקזיט

שוק פאפוס נדל"ן מבטיח למשקיעים הרבים מבחר מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד. פאפוס, עיר החוף התיירותית הכוללת בשטחה נמל ושדה תעופה מארחת מיליוני תיירים בכל שנה. העיר מונה כ 60,000 מקומיים בלבד ומארחת כ 2,000,000 תיירים! התיירים הרבים גורמים ללא מעט משקיעים לבחור לרכוש נכסי תיירות הממוקמים לצידי מרכזי התיירות הגדולים במטרה להשכירם לתיירים. מסלול השקעות זה אמנם כולל התעסקות שוטפת, שכן התיירים שוכרים את הנכס לטווחי זמן קצרים, אך נחשב למתגמל במיוחד. משקיעים רבים הבוחרים במסלול זה נהנים מאחוזי תשואה עודפים הנעים בין 10% ל 20% בכל שנה. מסלול נוסף הוא מסלול האקזיט הכולל איתור נכסים הנמכרים מתחת למחירי השוק במטרה לשפצם ולמוכרם במחיר שוק ואף מעט למעלה מכך.

 

הכירו את המיסוי המקומי – מס רכישה

חוששים משיטת המיסוי המקומי? בטח תשמחו לשמוע כי גם בסעיף זה קפריסין נחשבת למצטיינת בעיני המשקיעים. מדרגות המיסוי למס רכישה מקומי:

מחיר הנכס עד 85,430 אירו  תדרשו לשלם 3% מס רכישה
מחיר הנכס עד 170,860 אירו תדרשו לשלם 5% מס רכישה
מחיר הנכס גבוה מ 170,860 אירו תדרשו לשלם 8% מס רכישה

 

היתרונות הרבים מושכים אלפי משקיעים זרים בכל שנה!

לשם ההשוואה, בישראל המשקיעים נדרשים לשלם 8% מס רכישה ללא כל קשר למחיר הנכס. השקעה בגבולות האי השוכן כוללת יתרונות רבים שמצליחים למשוך אלפי משקיעים רבים מידי שנה. עבור המשקיעים הישראלים קיים יתרון נוסף ומשמעותי – פנינת הנדל"ן – פאפוס נדל"ן ממוקמת במרחק טיסה של כשעה בלבד משמי ישראל. רוצים להשקיע נכון את חסכונותיכם וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במחירים נוחים? העיר פאפוס שבקפריסין לגמרי יכולה להתאים עבורכם.

שירות מלא ללא עלות

השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין