אדוניס ביץ' וילות

פרוייקט זה נמצא באחד מקווי החוף המבוקשים ביותר של צ'לרוקה בפאפוס, הנכס הזה מתגאה בסביבה מקסימה המציגה נוף מדהים של הים התיכון, ממש מחוץ לדלת שלך.

מעוצב באופן מעולה כדי ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אדוניס ביץ' וילות מציעים חוויה מעולה. לכל וילה יש בריכת שחייה פרטית, נופים יפים, ואזור חיצוני נרחב המושלמים ליהנות מארוחות באוויר הפתוח.

כל פרט מעורר תחושה של אלגנטיות מודרנית, עם ציוד ברמה הגבוהה ביותר ואדיכלות מלאת יוקרה. תושבים ימצאו את עצמם בהישג יד של שפע של שירותים בקרבת מקום, כולל מלונות חמישה כוכבים יוקרתיים, בתי ספר בינלאומיים, מרכזי קניות תוססים, אתרים ארכיאולוגיים מרתקים, ומקומות מעניינים שראויים לחקור.

יתר על כן, החופים החוליים המפורסמים של מפרץ קוראל, נמצאים במרחק פסיעה קצרה לכחול הגדול. פרוייקט זה מביא לך יוקרה ונוחות בו זמנית.

קבצים להורדה

300

נכסים שנמסרו

35

פרסים בינלאומיים

40

שנות ניסיון ליזם

גלריה

מפרט הפרויקט

מבט פנים
זהו נכס מודרני וחדשני הממוקם בפאפוס קפריסין, במרחק קצר מהחופים של הים התיכון. הווילה תוכננה עם עיצוב פרימיום וסגנון, ומספקת אדריכלות יוקרתית ועכשווית. הנכס מתגאה במגוון של תכונות מרשימות ומציע אזורים מרווחים ברחבי הבית ונוף פתוח. הדיירים יכולים ליהנות מהפרטיות של בריכה פרטית וחניה.

עם חדרי שינה יפים, כל אחד מציע נוחות ופרטיות, יחד עם חדר אמבטיה גדול, הווילה מספקת מרחב רב לדיירים ולאורחים יגיעו לבקר. לסיכום, אדוניס ביץ' מציעה חוויית יוקרה ומודרנית לחיים בקפריסין. מהעיצוב הסגנון והסגנונות הפרמיום שלו לבריכה פרטית, הנכס הזה מספק את ההגדרה המושלמת עבור אלה המחפשים אורח חיים ברמה גבוהה ליד הים התיכון.

תוכניות

אדוניס ביץ' וילות

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין

      השאירו פרטים וקבלו גישה לתיק הנכסים הגדול ביותר בקפריסין!!!

      ⭐ רישום מלא בטאבו

      ⭐ תשואות עד פי 5 מישראל

      ⭐ 40 דקות טיסה מהנכס

      ⭐ ליווי מלא מהחברה המובילה בישראל ללא עלות!!!