פאפוס דירות להשקעה בשנת 2024 

את השם פאפוס בוודאי כבר שמעתם פעם או פעמיים בחיים, אולי כבר ביקרתם בעיר, שכן מדובר על אחד מיעדי התיירות המבוקשים על ידי ישראלים ותיירים מרחבי העולם כולו. עם 2 מיליון תיירים בכל שנה, כלכלה צומחת ועידוד ממשלתי בתחום הנדל"ן, בעיר פאפוס דירות להשקעה הפכו לדבר הכי חם. אתם לא מבינים שום דבר בשוק הנדל"ן הקפריסאי? באנו לעשות לכם קצת סדר. 

מה צריך לדעת על פאפוס לפני שמתחילים? 

על פי המיתולוגיה היוונית, האלה אפרודיטה נולדה בעיר, יש לה אפילו אתר תיירות משלה שנקרא סלע אפרודיטה. מאז 1980 העיר נחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו והמשמעות היא תיירות נכנסת מאוד גדולה, שכן העיר מחזיקה באוצר גלום של היסטוריה הבאה לידי ביטוי באתרי ארכיאולוגיה רבים. 

העיר משמרת את ההיסטוריה שלה וניתן לחוש זאת בכל פינה – בחנויות בוטיק המקדמות את ההיסטוריה המקומית, בבתי קפה קטנים לצד אתרים ארכיאולוגיים ובתרבות אוכל ייחודית וים תיכונית. בעיר עצמה גרים 35 אלף תושבים, במטרופולין עוד 66 אלף, ואמנם בעבר היא הייתה לעיר הבירה של האי קפריסין, אך כיום היא עיר הבירה של המחוז בלבד ודווקא בגלל כל הנתונים הללו באזור כולו ובעיר פאפוס דירות להשקעה הן מצרך מבוקש וגם זמין. 

קהל היעד לרכישת דירה להשקעה בפאפוס 

משקיעים המכוונים לדירות בפאפוס מגיעים מרקעים שונים ויש להם מטרות השקעה שונות, אך רובם מבקשים לרכוש להם נכס כדי לגוון את תיק ההשקעה, או ליהנות בשלב מאוחר יותר מתשואה גבוהה בעת המכירה. בנוסף, אנשים המעוניינים לפרוש לגמלאות או לעבור דירה לקפריסין נמשכים לסביבת המס החיובית של העיר ולאיכות החיים שהיא מציעה. בבחירת דירות להשקעה, גורמים כמו מיקום, תשואת שכירות ופוטנציאל לשבח הון משחקים תפקיד מרכזי בקבלת ההחלטות. אז כיצד מקבלים אותן? 

מחירי הדירות להשקעה בפאפוס

שוק הנדל"ן בפאפוס מתהדר במגוון רחב של נכסים, החל מדירות חוף עם נוף פנורמי של הים התיכון ועד למגורים עירוניים בלב העיר. ישנן גם דירות בתוך פרויקטים של בנייה מתקדמת, כאלה המציעים את כל השירותים תחת קורת הגג של הקומפלקס – חדר כושר, בריכת שחייה, חנויות ועוד. 

אבל בואו נדבר רגע במספרים: 

  1. המחיר הממוצע למ"ר דירה בעיר הוא 1,800-2,200 יורו.
  2. עלות ממוצעת של דירת שני חדרים היא 80,000-110,000 יורו.
  3. דמי שכירות ממוצעים לדירת שני חדרים הם 1,100-1,700 יורו.
  4. התשואה הממוצעת עבור דירה להשקעה היא 6%-10%.

שיקולי השקעה חשובים 

רגע לפני הצלילה לשוק הנדל"ן, כדאי לדעת כי בעיר פאפוס דירות להשקעה טומנות בחובן גם כמה מסגרות חוקיות ואפשרויות למימון שיסייעו לתהליך, אך שימו לב – למי שאינו מלווה מקצועית לאורך ההליך ומי שאינו מחזיק בידע המתאים, הרכישה יכולה להיות מורכבת למדי.  

מסגרת חוקית אזרחים שאינם באיחוד האירופי כפופים להגבלות מסוימות, כולל הגבלות על בעלות קרקע.
אפשרויות מימון עבור משקיעים עם הון עצמי מוגבל או אלה המבקשים למנף את השקעתם, אפשרויות מימון שונות זמינות בפאפוס. בעוד שהמשכנתאות נגישות הן למקומיים והן לזרים, הריבית והתנאים עשויים להשתנות בהתאם למלווה ולפרופיל הפיננסי שלו. בנוסף, יזמים מציעים לעתים קרובות תוכניות תשלום אטרקטיביות עבור נכסים מחוץ לתוכנית, המאפשרים למשקיעים לפזר את התשלומים על פני תקופת הבנייה.

אילו פעולות יש לבצע כדי להפחית את הסיכונים ברכישה? 

רגע לפני שאתם יוצאים למסע כדאי לדעת שבעיר פאפוס דירות להשקעה הן אמנם מצרך מבוקש ואף קיים היצע, אך אין זה אומר שאתם יכולים לוותר על הזהירות. מומלץ לערוך מחקר שוק מעמיק כדי לזהות מגמות מתפתחות ונקודות חמות להשקעה. מומלץ גם לבצע הערכת פוטנציאל לשכירות ולשיעורי התפוסה של נכסים פוטנציאליים כדי להבטיח זרם קבוע של הכנסה. כמו כן, כדאי להישאר מעודכנים לגבי שינויים רגולטוריים והשלכות מס שעשויים להשפיע על הנכס והרכישה עצמה.

דירות להשקעה בשנת 2024 

אילו עלויות נוספות אתם צריכים להכיר? 

כאשר אתם מחפשים בעיר פאפוס דירות להשקעה, אתם צריכים לקחת בחשבון גם את העלויות הנוספות שיהיו לעסקה, ריכזנו עבורכם את המידע החשוב שעליכם לדעת: 

תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין מקומי כדי לבצע את העסקה, שכר הטרחה שלו עבור הליווי הוא 1,200 יורו במינימום, כולל מע"מ. עליכם לשלם גם מס בולים ותעריפו נקבע בהדרגה על פי סוג הנכס, בנכסים בין המחירים 5,000-170,000 תשלמו 1.5 יורו עבור על 1,000 יורו ממחיר הנכס, בנכסים מעל 170,000 יורו תשלמו 2 יורו לכל 1,000 יורו ממחיר הנכס וכשמדובר בנכס שעולה פחות מ-5,000 יורו, לא תצטרכו כלל לשלם מס בולים. 

יהיה עליכם לשלם גם דמי העברה המחושבים על פי אחוזים, לדוגמה, עבור נכסים עד 85,000 יורו תשלמו 1.5% משווי הנכס כדמי העברה. עוד כדאי שתדעו – נכסי נדל"ן בקפריסין חייבים בתשלום מע"מ, שיעור המע"מ הוא 19% אך ניתן להפחיתו בדרכים שונות לכמה אחוזים בודדים ובמקרים מסוימים אף ניתן לקבל פטור מהתשלום. 

מהו סיור נכסים?

בעיר פאפוס דירות להשקעה רבות ואנשים יכולים להתבלבל מההיצע, לכן מומלץ מאוד להתמקד בסוג נכס מסוים ולהציב פרמטרים ברורים מראש הכוללים את כל פרטי הנכס. לאחר מכן ניתן לבצע סיור נכסים ולהגיע לחופשה קצרה כדי לראות, להתרשם ואולי גם לסגור עסקה על הנכס אותו אהבתם. 

הסיור מצריך מכם תכנון וארגון – עליכם לקבוע את הזמנים מראש ולנסות למקד אותם ביום אחד או יומיים. רצוי לראות מבחר של דירות העומדות בקריטריונים שלכם ולבצע את הבחירה מתוך מקום של שפע ולאו דווקא ממקום של חוסר. לאחר שתמצאו את הנכס המדויק לכם תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל את הליך המשא ומתן והרכישה. 

רוצים להבטיח שהרכישה שלכם מדויקת? אנחנו כאן כדי לדאוג לכך, מוזמנים לפנות אלינו. 

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

    [select menu-167 "בחר פרויקט:" "פרויקט 1" כתובת " "1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8"]

    מאמרים נוספים בנושא

    דירה בקפריסין היוונית - הכירו את פנינת הנדל"ן מעבר לפינה

    חולמים על רכישת דירה להשקעה אך עם מחירי הדיור בישראל החלום נראה רחוק? ייתכן שבאי השכן תצליחו להגשים את חלומכם, ועם תנאי השקעה טובים הרבה יותר מאלה הקיימים בישראל. בשנים...
    המשך קריאה

    קפריסין בתים למכירה - שילוב מוצלח של מחירים נמוכים ואחוזי תשואה גבוהים

    חושבים לרכוש נדל"ן להשקעה בקפריסין? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחון נכון את כדאיות ההשקעה וכן לבחור נכון את היעד האטרקטיבי ביותר שיש לאי...
    המשך קריאה

    חושבים להשקיע בנדל"ן? דירות לקניה בקפריסין

    מחפשים דירות לקניה בקפריסין? אתם לא לבד! משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את כספם בשוק הקפריסאי. מדוע? השוק כולל יתרונות השקעה רבים. בשורות הבאות נכיר...
    המשך קריאה

    פרויקטים בקפריסין - הכירו כמה מהפרויקטים המבוקשים ביותר על האי השכן

    מתכננים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעות נדל"ן בעשור הקרוב - פרויקטים בקפריסין. משקיעים...
    המשך קריאה

    מדוע משקיעים רבים נוהרים דווקא לשוק הנדלן בקפריסין?

    משקיעים רבים מכל רחבי העולם סבורים כי שוק הנדל"ן בקפריסין מגלם כיום פוטנציאל אדיר ומבטיח למשקיעיו תשואה עודפת על פני מרבית שווקי הנדל"ן בעולם. מתכננים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם? הגעתם...
    המשך קריאה

    נדל"ן בקפריסין היוונית - מתלבטים היכן להשקיע? זה עבורכם!

    הצלחתם לחסוך קצת כסף בצד ואתם חושבים להשקיע אותו בענף הנדל"ן? חשוב שתקראו את המאמר הבא לפני שתבחרו את יעד ההשקעה שלכם. בשנים האחרונות משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב...
    המשך קריאה

    דירות נופש בקפריסין למכירה - למה דווקא דירות נופש?

    מקבץ נדיר של יתרונות השקעה באי השכן! רוצים להצטרף לאלפי משקיעים זרים שבוחרים להשקיע את כספם ברכישת דירות נופש בקפריסין למכירה? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. במאמר הבא נכיר מקרוב את...
    המשך קריאה

    אולי היא לא "וואו", אבל היא בהחלט✔️

    שבוע טוב, חברות וחברים. לפני שבוע התחלנו להעלות לאתר שלנו סדרה של מאמרים ומדריכים שנכתבו על ידי רוני שוורץ, ישראלי המתגורר עם משפחתו בפאפוס שבקפריסין כבר חמש שנים ועוסק בכתיבת...
    המשך קריאה
    logo-lower-1.png
    logo-lower-1.png

    שירות מלא ללא עלות

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם




      השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

      משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין