פפיליה פיתוח נכסי יוקרה

פפיליה היא חברת הפיתוח לנכסי יוקרה הגדולה ביותר בקפריסין, המתמקדת ביצירת יעדי אורח חיים ברמה עולמית שתוכננו להעשיר את חייהם של אנשים באמצעות אדריכלות, עיצוב ואיכות.

הגישה שלנו לעיצוב נכסים מאזנת בין הפונקציונלי לאסתטי, תוך קידום אדריכלות הממקסמת שטחים פנימיים וחיצוניים ונופים. עם דגש על מיקומים מובחרים בקפריסין וביוון, לפפיליה מגוון רחב של בתים, החל מדירות מודרניות, מגדלים על קו החוף, אתרי נופש עם גולף וספא, ועד וילות ייחודיות בקהילות אקסקלוסיביות.

השירותים הבלתי מתחרים והנופים המדהימים של פרויקטי פפיליה הם עדות למחויבות שלנו לספק יותר מבית בלבד. אנו מקדישים תשומת לב שווה ליעדים ולקהילות, משפרים סביבות ומבטיחים קיימות ארוכת טווח.

כל פרויקט בנוי לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך שימוש בחומרים באיכות מעולה כדי לספק חוויית מגורים עליונה. עיצוב יוצא דופן וקונספטים הוליסטיים הם סימן ההיכר שלנו. שלב התכנון של כל פרויקט הוא המקום שבו מושקעים זמן, משאבים וכספים, כדי להבטיח שאנו מספקים וממשיכים לבנות פורטפוליו של בתים שנבנו לחיים.

העסק המרכזי שלנו בתחום הפיתוח מועשר באוסף של חברות בת, שירותים ועסקים המכסים את כל ההיבטים של בעלות על נכסים וצרכי אורח חיים של תושבים, כולל ניהול נכסים, השכרות, מכירה חוזרת ושירות קונסיירז'.

החוזקות שלנו

– 46 שנות ניסיון
– יותר מ-450 עובדים
– 70 פרסים בינלאומיים שהתקבלו על המחויבות שלנו למצוינות
– 250+ פרויקטים משמעותיים שנוצרו ברחבי קפריסין ויוון
– שירותים מקיפים של 360 מעלות הקשורים לנכסים

פרויקטים ייעודיים

כמפתחת היחידה עם שני פרויקטים ייעודיים מרכזיים שהושלמו, מינאתיס ו-ONE, פפיליה היא בחירה בטוחה הן לרכישות אורח חיים והן להשקעות. למרות שהמתקנים והשירותים בכל פרויקט עשויים להשתנות, כל הפיתוחים שלנו בנויים לענות על הצרכים של לקוחות תובעניים, מחזקים את הסביבה והקהילות שהם נוגעים בהם.

MINTHIS, אתר נופש יוקרתי בהשראת הטבע

מינאתיס היא קהילה מעוררת השראה על גבעה, שבה כל אינץ' נמצא בהרמוניה מלאה עם הסביבה המדהימה שלה. ממוקם על פסגת גבעה שלווה, המשתרעת על פני 5 מיליון מ"ר, אתר זה המוגן על ידי Natura 2000 מציע חוויה אמיתית של בריחה.

מינאתיס הוא בית לקולקציה של מגורים יוקרתיים, וילות וסוויטות שזכו בפרסים, שהוגו על ידי אדריכלים בעלי שם עולמי, Woods Bagot. האסטרטגיה הבנייתית היא בצפיפות נמוכה, המבטיחה בלעדיות וערכי נכסים ארוכי טווח. מגוון הבתים המותאמים אישית והגימורים היפהפיים שלהם מחבקים את הסביבה הטבעית שלהם, חוגגים את הנופים המהפנטים.

ONE, המגדל למגורים הגבוה ביותר באירופה על קו החוף

ONE הוא 37 קומות של מגורים יוצאי דופן על קו החוף, המציעים בלעדיות ונדירות. ONE מציע לתושביו הבינלאומיים אורח חיים יוקרתי אלגנטי עם פרטיות וחופש דיסקרטי בתוך קירותיו. במקביל, הוא מעניק לקו הרקיע של לימסול הגדרה חדשה ומרשימה שמזוהה מכל מקום בעיר, מה שהופך אותו לכתובת המבוקשת ביותר בלימסול.

מורשת לעתיד

ב-2024, נמשיך להרחיב ולחזק את הפורטפוליו שלנו. אנו מפתחים באופן פעיל פרויקט גדול חדש בשכונה אקסקלוסיבית בלימסול, ושני פיתוחים המכוונים לאורח חיים בפאפוס.

קוניה גרין הוא פיתוח חדש שהושק של 28 וילות ו-36 בתי עיר הממוקמים בפיתוח מגודר באחד הפרברים המבוקשים ביותר של פאפוס. הפיתוח ממוקם סביב אזור ירוק גדול ופארק, המושלם למשפחות ולאוהבי אורח החיים הים תיכוני החיצוני.

בלב קאטו פאפוס, השקנו פיתוח חדש של דירות יוקרה במיקום ראשי. פפיליה פלאזה ממוקמת במרחק צעדים בלבד מהים התיכון הנוצץ. שוכנות בכתובת מבוקשת, הדירות המפוארות הללו מציעות אורח חיים שאין שני לו עם שלל שירותים ונוחות.

בשכונת אגיוס טיכונס בלימסול, הצגנו פיתוח חדש של בתי עיר עכשוויים ווילות המוגמרות ברמה הגבוהה ביותר, עונות על הצורך בנכסים יוקרתיים באזור מגורים מובחר.

חברתנו הרחיבה לאחרונה את הפורטפוליו שלה ביוון עם פיתוח עכשווי חדש במרכז אתונה, מה שמעיד על המחויבות שלהם לספק נכסים יוצאי דופן במיקומים מובחרים ברחבי הים התיכון.

מאמרים נוספים בנושא

לימסול, פארק הסקייטבורד העירוני בשטח של 5000 מ"ר

לימסול מברכת פתיחת המרכז החברתי החדש - פארק הסקייט של העיר בגרמסוגיה מאחורי הדל מאר! המרחב החדש, תרומה לעיר, פתוח לציבור החל מ-23 בדצמבר, בלי תשלום כניסה. הרעיון החזותי והמימוש של...
המשך קריאה

Limassol’s 5000m2 City Skate Park

Limassol welcomes the opening of a new social hub – the City Skate Park in Germasogeia behind the Del Mar! The new space, a donation to the city, is open to...
המשך קריאה

המפתח של לפטוס

כיו"ר משותף של קבוצת לפטוס, שיחק פנטליס לפטוס תפקיד מכריע בפיתוח פרויקטים של נדל"ן יוקרתי בקפריסין וביוון, כולל נכסי מגורים יוקרתיים ופיתוחים מסחריים. המומחיות שלו בתחום זיכתה אותו במוניטין כאחת הדמויות...
המשך קריאה

Leptos The Developer

As co-chairman of the Leptos Group, Pantelis Leptos has played a crucial role in the development of luxury real estate projects in Cyprus and Greece,including high-end residential properties and commercial...
המשך קריאה

למה לפטוס

לפטוס אסטייטס היא ארגון ותיק עם היסטוריה של מעל 60 שנה והשיגה עמדה מובילה בקפריסין וביוון. במיוחד, השם לפטוס אסטייטס נחשב בינלאומית לבונה הבתים מספר אחת בקפריסין והיא אחת משתי חברות...
המשך קריאה

Why Leptos

Leptos Estates is a long-established organisation with over 60 years of history and has achieved a leading position in Cyprus and in Greece. More specifically, the name Leptos Estates is internationally...
המשך קריאה

המייסד של לפטוס

מייקל ג. לפטוס (1937-2021) - מייסד מייקל ג. לפטוס היה יזם חזוני ובעל כישרון עצמי, שנולד וגדל בקירניה ב-1937. הוא הקים את קבוצת לפטוס בתחילת שנות ה-60, ועשה את הצעדים הראשונים...
המשך קריאה

Leptos The Founder

Michael G. Leptos (1937-2021) - Founder Michael G. Leptos was a self-made visionary entrepreneur, born and raised in Keryneia in 1937. He established the Leptos Group in the early 1960s, taking...
המשך קריאה

שירות מלא ללא עלות

השקעת נדל״ן במרחק 40 דק טיסה מישראל

משאירים פרטים ומקבלים הצעה אטרקטיבית לרכישת נדל"ן בקפריסין